سه‌شنبه ۵ تیر ۱۴۰۳ |۱۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 25, 2024
کد خبر: 1164484
۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۵
سردار جوانی

حوزه/ معاون سیاسی سپاه با بیان این‌که مقاومت منطقه و ملت‌های مسلمان و آزادگان جهان به انتخابات ریاست‌جمهوری ایران با جدیت توجه دارند، گفت: انتخابات در تراز انقلاب اسلامی باید رقم بخورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تهران، سردار جوانی در نشست وبیناری با بیش از ۳۰۰ نفر از مسئولان کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه‌های کشور، اظهار داشت: در دنیا، کشورهای محدودی هستند که انتخابات‌شان زیر ذره بین است و یکی از این کشورها جمهوری اسلامی ایران است و از آن‌جایی که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی یک آرایش جهانی برای نابودی انقلاب شکل گرفت، انتخابات در کشور نقش تعیین‌کننده دارد و پیشبرد آرمان‌های انقلاب اسلامی به حضور مردم در صحنه بستگی دارد.

معاون سیاسی سپاه افزود: انتخابات همان‌طور که برای مردم ما مهم است و می‌تواند خلأ‌های فرهنگی و اقتصادی را پر کند، برای دیگران هم مهم است و آنها منتظر هستند تا ببینند پیام انتخابات ایران چیست؟

سردار جوانی، گفت: از طرف دیگر، مقاومت منطقه و ملت‌های مسلمان و آزادگان جهان به این انتخابات با جدیت توجه دارند، دیدیم که در پیام امام خامنه‌ای، دانشجویان آمریکایی جزئی از جبهه مقاومت معرفی شدند.

معاون سیاسی سپاه خاطرنشان کرد: انتخابات با چهار راهبردی که رهبر معظم انقلاب اسلامی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی مطرح کردند، باید پی گرفته شود، انتخابات‌های جمهوری اسلامی همواره قانونی بوده و از سلامت بالایی برخوردار بوده، اما دشمنان سعی می‌کنند تا با جنگ شناختی، چیز دیگری را مخابره کنند.

سردار جوانی خاطرنشان کرد: با توجه به مشارکت و نوع انتخاب، نتیجه‌ای که به دست می‌آید می‌تواند متفاوت باشد، سالیانی است که دشمنان ما به این جمع‌بندی رسیده‌اند که می‌توانند از طریق صندوق رأی بر شتاب انقلاب اسلامی در پیشبرد آرمان‌های آن تأثیر بگذارند و لذا از این‌رو انتخابات در کشور باید به عنوان یک فرصت تلقی شود و دشمنان هم چنین دیدگاهی را دارند.

معاون سیاسی سپاه، با بیان این‌که امیدواریم راه شهید رئیسی با رأی بالای مردم ادامه پیدا کند، تصریح کرد: انتخابات باید اخلاق مدارانه باشد، شهید جمهور ثابت کرد می‌توان در انتخابات شرکت و رئیس جمهور شد، بدون اینکه وارد تخریب و حاشیه شد.

وی اظهار کرد: انتخابات در تراز انقلاب اسلامی باید رقم بخورد و گروه‌ها، افراد و جریان‌ها برنامه‌های خود را مطرح و اجازه دهند مردم انتخاب کنند.

سردار جوانی عنوان کرد: انتخابات، هم سالم و هم رقابتی بوده و بحث مشارکت مهم است، در بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در ۱۴ خرداد نیز بر این موضوع تأکید شد که مشارکت بالا می‌تواند پیام محکمی را به دنیا انتقال دهد، حماسه بدرقه در دنیا کم‌نظیر بود و مشارکت بالا نیز می‌تواند توجه جهانیان را جلب کند.

معاون سیاسی سپاه، یادآور شد: هر کسی که مخاطب دارد، اساتید دانشجویان و همه اقشار می‌توانند از ظرفیت‌های خود برای مشارکت‌آفرینی استفاده کنند، شرکت در انتخابات حق و تکلیف است.

سردار جوانی تأکید کرد: همه کسانی که از سوی شورای نگهبان تایید شدند، محترم هستند و می‌توانند منتخب مردم باشند و هر کسی رأی بیاورد باید حمایت شود، اما ملاک‌های انتخاب درست را باید تبیین کرد تا بهترین‌ها انتخاب شوند، اگر در این شرایط ملت ایران بخواهد موانع راهبردی و حفره‌های اقتصادی و فرهنگی را پر کند، باید یک رئیس جمهوری انتخاب شود که چهار ویژگی که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند را داشته باشد، یعنی فعال، پرکار، آگاه و معتقد به مبانی انقلاب اسلامی باشد.

معاون سیاسی سپاه با بیان این‌که رهبر معظم انقلاب فرمودند رئیسی خستگی را خسته کرد، ابراز کرد: بیش از ۹ هزار واحد تولیدی در دوران شهید جمهور فعال شدند و این به دلیل حضور فعال است، آگاهی و معتقد بودن نیز در قامت شهید رئیسی قابل ستایش بود، مردمی بودن و خستگی‌ناپذیر بودن نیز باید در انتخاب رئیس جمهور اصلح دنبال شود.

سردار جوانی، با اشاره به سیاه‌نمایی‌های دشمنان، تصریح کرد: دشمنان تلاش می‌کنند سلامت انتخابات در ایران را زیر سوال ببرند، بنابراین اساتید باید با جهاد تبیین، این نقشه شیطانی را زیر سوال ببرند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha