سه‌شنبه ۵ تیر ۱۴۰۳ |۱۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 25, 2024
انتخابات

حوزه/ رئیس دانشکده صداوسیما گفت: کارشناسان، مدیران برنامه‌ها و نامزدها از سوالات مناظره و میزگردهای انتخاباتی هیچ اطلاعی ندارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تهران، شهاب اسفندیاری در گفت‌وگو با برنامه انتخاباتی «زمانه» که از شبکه دو پخش می‌شود، اظهار داشت: مدیران برنامه‌ها و مسئولان ستاد انتخابات نمی‌دانند کارشناسان چه سوالاتی از نامزدهای انتخابات خواهند پرسید و حتی کارشناسان هم از سوالات یکدیگر بی خبر هستند.

وی با بیان اینکه حتی محورهای مربوط به سوالات هم بیان نمی‌شود، افزود: طبیعتا برخی کارشناسان به لحاظ زمینه تخصصی خود ممکن است سوالاتی بپرسند مثل خانم یاوری رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان که سوالات پیرامون حوزه آموزش و پرورش را از نامزدها می‌پرسد، اما این موضوع هم الزامی نشده و ممکن است با نامزدهای دیگر این ترتیب به هم بخورد و به شکل دیگری سوالات مطرح شود.

اسفندیاری گفت: این پنهان ماندن سوالات کارشناسان از همدیگر و از مسئولان و نامزدها، جذابیت برنامه‌ها را بیشتر کرده است.

گفتنی است در میزگردهای نامزدهای انتخابات، حسین انتظامی مدرس ارتباطات، قائم مقام سابق وزارت ارشاد، رئیس سابق سازمان سینمایی در کنار الهام یاوری، مدیر سابق بنیاد ملی نخبگان، عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی شریف و رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان همراه با شهاب اسفندیاری، رئیس دانشکده صداوسیما به عنوان کارشناسان فرهنگی، نامزدهای انتخابات را به چالش می‌کشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha