چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
کد خبر: 1164529
۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۲
بدون تعارف با پزشکیان

خبرگزاری حوزه برنامه بدون تعارف همه کاندیداهای ریاست جمهوری را منتشر خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نامربوط IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۹
    0 8
    اين كه ببينيد زندگیمون رو، پاسخ چگونگی استخدام دخترتون شد؟! مگر از سادگی و اشرافی بودن سوال شد؟ اگر روند استخدام قانونی بوده، خب توضیح بدید نه این که ...
    • نکته IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
      11 0
      هموطن عزیز! آقای دکتر پزشکیان قطعاً معصوم نیست و ادعای عصمت هم نکرده است؛ اما همین که مخالفانش تمام زندگی اورا زیر و رو کرده و رسیده‌اند به این‌که دخترش عسلویه کار می‌کند، یعنی با زبان بی‌زبانی اعتراف کردن یک جراح فوق تخصص قلب که در این کشور یک‌دوره وزیر بهداشت، چهار دوره نماینده مجلس و سال‌هایی نایب‌رییس مجلس، رییس بیمارستان و... بوده، در زندگی‌اش خبری از اختلاس، حیف و میل و دیگر بازی‌های کثیف اقتصادی و سیاسی نیست. و الّا همان‌ها را بر کوی و برزن جار می‌زدند. وانگهی مگر قرار بود دخترش حتماً کنج خانه بنشیند؟! از کجا فهمیدید با رانت پدر در عسلویه مشغول شده است؟ پدر اگر می‌خواست برای دختر کاری بکند، چرا در همان تبریز خوش آب‌وهوا دستش را بند نکرد؟ و مگر یک دکتر فوق تخصص قلب نیاز مالی دارد که دخترش برود آن‌‌سوی کشور کار کند؟! قبل‌از اظهارنظر کمی فکر کنیم. همه‌ی این تهمت‌ها در پیشگاه خداوند علیم و خبیر حساب و کتاب دارد. قبولش ندارید؟ چه اشکالی دارد همین را صاف و صادقانه بگویید. نقد هم که می‌خواهید کنید، از برنامه‌ها و ضعف مدیریت و امثال این‌ها بگویید. چرا آسمان و ریسمان می‌بافید؟! «بدانید همه‌ی این‌ها را مردم متوجه می‌شوند و اتفاقاً به نفع آقای پزشکیان و ضرر رقبای وی تمام خواهد شد.»
    • پاسخ مستند IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
      9 0
      پاسخ دکتر پزشکیان به سؤال درباره زندگی فرزندش را اینجا ببینید: https://www.aparat.com/v/49UoC
    • پاسخ به نکته IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۱
      0 34
      پزشکیان در پروژه ولنگاری که توسط دشمن راه اندازی شد، همچنان گرفتار هست. خب کسی با این وضعیت هم باعث ماندگاری عادت بد برهنگی در زنان و دختران مملکت می شود و هم سوء استفاده از رانت برای دخترش. اگر دختر ایشون به طور طبیعی اون مشغله رو تصاحب کرده راحت توضیح بده؟ می پره روی میز؟ تناقضات گفتاری رو چیکارش می کنید؟ رئیس جمهور این طور باشه مردم هم سوق می ده ... . الآن فوق تخصص ها به خاطر عدم نیاز مالی بچه هاشون نمی رن سر کار؟ پول عسلویه با جاهای دیگه فرق می کنه، دریافتی ها بالاست با تبریز مقایسه نکنید.
  • قلع و قمع IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۹
    0 7
    از همين الآن پرسشگر و پاسخگو دنبال این هستند که در ۶ ماه اول قلع و قمع بکنن اما به اسم شایسته سالاری! کی میگه دوغ من ترشه؟
  • ؟ IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    0 1
    از رسول اکرم صلی الله علیه و آله این روایت معروف را داریم که: اعدی عدوک نفسک التی بین جنبیک. یعنی دشمن ترین دشمن، نفس اماره ی انسان هست. بی حجابی و بدحجابی از کدام حیثیت نفسانی ناشی می شود؟ اماره یا لوامه یا مطمئنه یا ملهمه؟ روشن است که از نفس اماره هست. حالا کسانی که می گویند کاری به دختران و زنان بی حجاب و بدحجاب نداشته باشید یا صرفا نرم برخورد کنید، در کنار دوست آنان هستند یا دشمن آنها؟ چرا برخی دشمنی را دوستی معرفی می کنند؟ چنین کسانی را چه بنامیم درست هست؟