پنجشنبه ۷ تیر ۱۴۰۳ |۲۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 27, 2024
امام جمعه جم

حوزه / حجت‌الاسلام محمدی با اشاره به اهمیت انتخابات گفت: در این برهه همه وظیفه دارند ورود کنند. کاندیداها، مردم، مسئولین، اهل منبر و همه برای رقم خوردن حماسه تکلیف دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، نماز عید سعید قربان در جم با حضور پرشور و شعور مردم ولایتمدار این شهر به امامت حجت الاسلام محمدی امام جمعه شهرستان جم در مصلی حضرت امام صادق (ع) اقامه شد.

امام جمعه جم با تبریک عید قربان، اظهار داشت: عید سعید قربان، عید عبودیت و امتحان قربانی کردن هوای نفس است.

وی افزود: امروز به تعبیر نبی مکرم اسلام، روز قربانی و دعا و روز تقرب جستن به خداوند.

حجت‌الاسلام محمدی با تبریک دهه امامت و ولایت به اهمیت عید غدیر اشاره کرد و گفت: عید غدیر تثبیت بنیان امامت و بسیار مهم است و لذا همه جهت تکریم و تجلیل آن همت مضاعف داشته باشند.

وی در ادامه به موضوع انتخابات پرداخت و با بیان اینکه انتخابات، ایجاد حماسه سیاسی است، ابراز کرد: بنا به فرموده امام خامنه‌ای اصل مطلب در مسئله‌ انتخابات، ایجاد حماسه‌ سیاسی و حضور حماسی مردم در پای صندوق‌ها است، حماسه یعنی آن کار افتخار آفرینی که با شور و هیجان انجام می‌گیرد.

امام جمعه جم خاطرنشان کرد: همه متوجه هستیم رأیی که به یکی از این نامزدها داده می‌شود، رأی به جمهوری اسلامی است، رأی اعتماد به نظام و ساز و کار انتخابات است.

حجت‌الاسلام محمدی ابراز کرد: در این برهه همه وظیفه دارند در عرصه انتخابات ورود کنند، کاندیداها، مردم، مسئولین، اهل منبر و همه برای رقم خوردن حماسه تکلیف دارند.

امام جمعه جم، با اشاره به اینکه انتخابات در جمهوری اسلامی، کمتر از پنجاه روز بعد از پیروزی انقلاب با حضور حداکثری مردم برگزار شد، گفت: در اول انقلاب همه‌پرسی سراسری انجام گرفت و حضور حماسی و آگاهانه مردم پای صندوق رأی آغازی بود برای انتخابات دیگر در جمهوری اسلامی.

وی مطرح کرد: امروز نیز کمتر از ۵۰ روز بعد از شهادت شهید جمهور و سایر شهدای خدمت، انتخابات برگزار خواهد شد و این اقتدار و استحکام این نظام الهی است.

حجت‌الاسلام محمدی تأکید کرد: مساله بسیار مهم دیگر در انتخابات، انتخاب اصلح است که صاحب فاکتورهای تدین، تقوا، مدیر انقلابی و جهادی، صاحب اقتدار و عزت باید باشد و ادامه دهنده راه شهدای خدمت که مکتب انقلاب و گفتمان امامین آن می باشد.

امام جمعه جم، این انتخابات را ویژه دانست و خاطرنشان کرد: بدلیل پاسداشت و تداوم راه شهدای خدمت، خنثی سازی جنگ ترکیبی دشمن و تقویت دولتی که در کنار امام و امت می‌خواهد ما را به قله برساند، این انتخابات را خاص کرده است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha