چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
نماینده ولی فقیه در استان کردستان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی گفت: شهید رئیسی به عنوان شهید خدمت تلاش‌های بسیاری برای اطلاع و اقتدار نظام اسلامی داشت، اما در این راه به شهادت رسید، بنابراین امروز وظیفه داریم با انتخاب رئیس جمهوری اصلح و انقلابی و مردمی راه این شهید بزرگوار را ادامه دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی امروز در نماز عید سعید قربان که در حسینیه شهر سنندج برگزار شد، ضمن تبریک این روز بزرگ به همه مسلمین اظهار داشت: امیدواریم به برکت این عید عزیز و بزرگ، مشکلات و معضلات کشور ما و جهان اسلام هرچه سریعتر برطرف شود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در ادامه با اشاره به اینکه قربان یکی از اعیاد بزرگ مسلمین ‌می‌باشد، گفت: در این عید بزرگ سنت قربانی کردن توسط مسلمانان انجام می‌شود و به همین مناسبت و به همین منظور اعیادی همانند عید سعید قربان و فطر از برجسته‌ترین اعیاد اسلامی محسوب می‌شوند.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی خاطرنشان کرد: عید سعید قربان برای مسلمان یک فرصت مهم و کلیدی است که خود را به خداوند منان نزدیک‌تر کنند، بنابراین با انجام اعمالی همانند کمک به نیازمندان و همچنین قربانی می‌تواند به این مقصود رسید.

نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیر ماه، عنوان کرد: شهید رئیسی به عنوان شهید خدمت تلاش‌های بسیاری برای اطلاع و اقتدار نظام اسلامی داشت، اما در این راه به شهادت رسید، بنابراین امروز وظیفه داریم با انتخاب رئیس جمهوری اصلح و انقلابی و مردمی راه این شهید بزرگوار را ادامه دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی ابراز کرد: شرکت در انتخابات و همچنین انتخاب کاندیدای اصلح یک ضرورت برای ایران اسلامی محسوب می‌شود، بنابراین باید در انتخاب خود دقت کنیم تا ان‌شاءالله رئیس جمهوری همتراز انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام و شهدا انتخاب شود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه از امشب مناظرات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آغاز می‌شود، یادآور شد: بی‌شک فرد مخلص و انقلابی در سخن گفتن و همچنین مواجه شدن با سوالات مشخص و مهم از خود صداقت و یک رویی نشان می‌دهد، بنابراین باید در این مناظرات به خوبی دقت داشته باشیم تا بتوانیم فرد اصلح را انتخاب نماییم.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی ابراز کرد: مردم می‌توانند با انتخاب رئیس جمهوری انقلابی، فداکار و خدمتگزار در پیشرفت ایران اسلامی نقش اساسی خود را ایفا کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha