چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
زاهددوست

حوزه/ حجت الاسلام زاهددوست گفت: هر کس می‌خواهد صهیونیست‌ها را عصبانی و متحیرکند در انتخابات شرکت کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام علی زاهددوست امام جمعه خورموج در خطبه‌های عید سعید قربان، اظهار داشت: عید قربان یادآور یک پیروزی در یک امتحان بزرگ از حضرت ابراهیم خلیل‌الرحمن است.

وی افزود: عرصه عالَم، همه امتحان است و ما و شما هر لحظه در یک آزمون الهی هستیم، اما گاهی یک امتحانات ویژه‌ای پیدا می‌شود، ابراهیم(ع) یک زندگی سراسر آزمون و سختی داشت و از عهده همه امتحانات الهی سربلند و سرافراز بیرون آمد.

حجت الاسلام زاهددوست بیان کرد: شهرستان دشتی دیار عالمان و دینداران است، لذا برای ارزش‌های دینی همه باید دغدغه مند باشیم و برای رونق بیش از پیش مساجد و اماکن دینی همت کنیم و کوتاهی‌ها را جبران کنیم.

امام جمعه خورموج اظهار کرد: مسئله روز کشور ما، انتخابات است، انتخابات تجلی مردم سالاری دینی، امری بسیار مهم و حائز اهمیت است که حضور مردم در انتخابات به معنای دست رد به سینه آمریکا و اسرائیل خواهد بود.

حجت الاسلام زاهد دوست خاطرنشان کرد: کمرنگ شدن انتخابات جزو آرزوهای همیشگی دشمنان است که ان‌شاءالله این آرزو را با خود به گور خواهند برد.

وی ابراز کرد: هر کس می‌خواهد صهیونیست‌ها را عصبانی و متحیرکند در انتخابات شرکت کند، زیرا هر برگ رأی تیری به تابوت دشمنان است و حضور حماسی در انتخابات از هر موشکی برای اسرائیل ویرانگرتر خواهد بود، هر کس می‌خواهد امام زمان(عج) را از خود راضی و خشنود نماید پای صندوق رای حاضر شود و فرد اصلح را انتخاب کند.

حجت الاسلام زاهددوست گفت: ملت ایران هرگز به کسی که شبکه‌های بیگانه او را تأیید و تبلیغ می‌کنند اعتماد نخواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سلام IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
    0 0
    مشکلات میان کشورها باید از راه مصالحه و مداکده حل و فصل گردد