پنجشنبه ۷ تیر ۱۴۰۳ |۲۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 27, 2024
.

حوزه/حجت الاسلام محمدی گفت: تدیّن و اعتقاد نظری و عملی به اسلام، انقلاب، قانون اساسی و خطّ امامین انقلاب، صداقت و صمیمیت با مردم و دلسوزی برای مردم و داشتن قصد خدمت به جای قصد تصاحب قدرت، از شاخصه‌های نامزد اصلح است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از البرز، نماز باشکوه عید سعید قربان به امامت حجت الاسلام قادر محمدی و با حضور مردم و مسئولان شهرستان نظرآباد برگزار شد.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به لزوم توجه به آزمایشات الهی به ویژه برای مومنین، اظهار داشت: حضرت ابراهیم(ع) در سخت‌ترین و عجیب‌ترین آزمایش‌های الهی، با تصمیمی قاطع، فرمان خدا را اجرا کرد.

وی در ادامه به اهمیت برائت از مشرکین اشاره کرد و گفت: برائت از مشرکین، ریشه در تأکید قرآن مبنی بر دشمنی با دشمنان خدا در کنار دوستی با دوستان خدا دارد.

حجت الاسلام محمدی به سیره حضرت زهرا(س) و امام علی(ع) اشاره کرد و یادآور شد: نگاهی گذرا به سیره حضرت فاطمه(س) و امیرمؤمنان (ع) و دیگر امامان راستین شیعه، ما را با اهمیت واقعه غدیر و نقش عظیم و سرنوشت ساز آن در هدایت و سعادت بشر آشنا می‌سازد.

وی با اشاره به انتخابات مهم ریاست جمهوری پیش رو، ابراز کرد: تدیّن و اعتقاد نظری و عملی به اسلام، انقلاب، قانون اساسی و خطّ امامین انقلاب، صداقت و صمیمیت با مردم و دلسوزی برای مردم و داشتن قصد خدمت به جای قصد تصاحب قدرت، از شاخصه‌های نامزد اصلح است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha