پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 20, 2024
کد خبر: 1164964
۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۹
شماره ۲۸۰ و ۲۸۱ مجله موعود

حوزه/ ماهنامه موعود ویژه نامه ای با موضوع «آرمگدون» چاپ و با امکان دسترسی سریع دیجیتال (QR Code) روانه بازار نشر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، شماره ۲۸۰ و ۲۸۱ ماهنامه فرهنگی، اعتقادی و اجتماعی موعود با بیان تفصیلی موضوع آرمگدون منتشر شد.

گفتنی است آرمگدون باوری صهیونیستی برای ایجاد جنگ هسته ای در فلسطین اشغالی است که سالیان سال در قالب های گوناگون رسانه ای به سراسر جهانیان القا شده و این ویژه نامه طی مقالاتی با عنوان «آرمگدون چیست؟‌ نوشته گریس هالس»، «آرمگدون عقیده ای صهیونیستی، نه اسلامی نوشته محمود النجیری»، و اوانجلیست ها در تدارک جنگ بزرگ» به شکل مبسوط مورد بحث قرار گرفته است.

سرمقاله این شماره به قلم استاد اسماعیل شفیعی سروستانی با موضوع «خط معیار در شهر هرات» به رشته تحریر در آمده است، سروستانی در طلیعه این مقاله با اشاره به آیه ۱۴۰ سوره آل عمران یادآور می شود: «وَتِلْکَ الْأَیَّامُ نُدَاوِلُهَا بَیْنَ النَّاسِ» این ایام و روزگار را میان مردم دست به دست می گردانیم. دولت را بخت، ‌شکوه و اقبال معرفی کرده اند. اما دوَل در ریشه عربی به معنای جا به جا شدن، و نوبت به نوبت شدن تغییر کردن است.

در ادامه مقالاتی با این عناوین «عصر حیرت، عصر آوار،‌ بلاء و ابتلاء»،«نقش امام مهدی در تحول اخلاقی انسانها در عصر ظهور(ابراهیم شفیعی سروستانی)»، «دستگیری امام عصر عجل الله تعالی فرجه شریف در دوران غیبت از بیان آیت الله بهجت(رضی الله عنه) »، «خسف بیدا(مرتضی مهدوی یگانه)»، «غدیر و حقوق بشر(مجتبی حسنی)» به چاپ رسیده است.

از دیگر مقالات این نشریه می توان به آراء دکتر علی شریعتی در خصوص انتظار، واکاوی تفسیری آیه فساد بنی اسرائیل، معجزات امام مهدی عجل الله تعالی فرجه شریف، و پرونده تخصصی خانواده مهدوی اشاره نمود.

گفتنی است ماهنامه فرهنگی، اعتقادی و اجتماعی موعود تنها نشریه مهدوی حال حاضر کشور با بیست و نه سال قدمت است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha