یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
ناخدایکم ستاد رضا اژدر

حوزه/ رئیس مرکز قرآن عترت و نماز نداجا گفت: آموزش حفظ قرآن کریم به عنوان تخصصی‌ترین برنامه در اولویت کاری کارگروه‌های کارشناسی و اجرایی در سطح ستاد، مناطق و پایگاه‌ها قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، ناخدایکم ستاد رضا اژدر در آیین اختتامیه و تجلیل از مربیان منتخب دارالتحفیظ در دوره تخصصی ارتقای مهارت‌های تدریس در مشهد مقدس، اظهار داشت: آموزش حفظ قرآن کریم به عنوان تخصصی‌ترین برنامه در اولویت کاری کارگروه‌های کارشناسی و اجرایی در سطح ستاد، مناطق و پایگاه‌ها قرار داشته و بر این اساس طرح‌های ارزیابی از نخبگان قرآنی و رهپویان وحی در سه ساله اخیر به طور مستمر در سطح نداجا و به صورت فصلی انجام و موجب رشد کیفی و کمّی حفاظ قرآن گردیده است.

وی افزود: ضمن اعطای گواهینامه تخصصی معتبر در پایان دوره به شرکت کنندگان، از مربیان برتر نیز بر مبنای ارزشیابی نهایی، تجلیل به عمل خواهد آمد.

رئیس مرکز قرآن عترت و نماز نداجا، تصریح کرد: در عین حال بر اساس اثرسنجی‌های متعدد انجام شده، این دوره ضمن ایجاد زمینه ارتقای مهارت‌های تدریس معلمین، به لحاظ کیفی نیز مطابق نظرات مخاطبان در سطح مطلوب و رضایت بخش برگزار شده است.

لازم به ذکر در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین صنعت پور ریاست اداره‌ عقیدتی سیاسی نداجا نیز به صورت ارتباط بر خط با حاضرین صحبت کرد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha