دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ |۱۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 24, 2024
حل اختلاف

حوزه/ رئیس شورای حل اختلاف استان قزوین اظهار کرد: در سال های اخیر با تلاش جهادی همکاران میزان صلح و سازش در استان تا ۵۴ درصد پیش رفت، به طوری که در دو ماه ابتدایی سال جاری، ۶۶ درصد پرونده های ورودی در مرکز استان به مصالحه ختم شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت‌الاسلام محمد حیدری رئیس شورای حل اختلاف استان قزوین در همایش ستاد صبر در قزوین اظهار کرد: خدمات خوبی در شورای حل اختلاف به جامعه ارایه می شود و قطعا خداوند متعال نظاره گر تلاش همکاران ما می باشد.

وی ادامه داد: در سال های اخیر با تلاش جهادی همکاران میزان صلح و سازش در استان تا ۵۴ درصد پیش رفت، به طوری که در دو ماه ابتدایی سال جاری، ۶۶ درصد پرونده های ورودی در مرکز استان به مصالحه ختم شد.

حیدری ضمن تقدیر از تلاش اعضای شورای حل اختلاف استان اضافه نمود: در سال گذشته میانگین صلح و سازش در اغلب حوزه ها بیش از ۵۰ درصد بود که امیدواریم در سال جاری افزایش چشم گیری داشته باشد.

رئیس شورای حل اختلاف استان قزوین تصریح کرد: از ۹۷ هزار و ۲۵۳ فقره پرونده وارده در سال گذشته به شوراهای حل اختلاف استان، تعداد ۹۶ هزار و ۸۶۱ فقره پرونده مختومه و مورد رسیدگی قرار گرفت.

گفتنی است: در پایان این مراسم از اعضا و کارکنان فعال شورای حل اختلاف استان قزوین تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

خبرنگار: امین نعمتی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha