چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
علی خاتمی - زنجان

حوزه/ امام جمعه شهر زنجان گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری دشمنان را ناامید و پایه‌های انقلاب را مستحکم می‌کند و مانع تعرض دشمنان به کشور می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت الاسلام والمسلمین علی خاتمی، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر زنجان به اهمیت چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود: همانطوری که ملت ایران در تشییع شهدای خدمت حماسه آفریدند با حضور در پای صندوق های رای، حماسه‌ای دیگر خلق خواهند کرد.

وی با بیان اینکه حضور در این رخداد مهم یک حق و تکلیف دینی است، اضافه کرد:حضور مردم در انتخابات موجب اقتدار نظام جمهوری اسلامی می شود.

امام جمعه زنجان خاطرنشان کرد :حضور حداکثری مردم در انتخابات موجب وحدت و افزایش اقتدار ملی می‌شود بنابراین بنا به فرموده مقام معظم رهبری باید خودمان و دیگران را به مشارکت در این رویداد سرنوشت ساز دعوت کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در چند ماه اخیر بیانات مهمی را در خصوص انتخابات و انتخاب نامزد اصلح بیان کردند، اظهار داشت: ایشان ۳۳ بار بر این موضوع تاکید داشتند که فردی را انتخاب کنید که برای مدیریت کشور قوی و کارآمد باشد.

وی اضافه کرد: ایشان ۲۸ بار نیز بر این موضوع تاکید داشتند فردی را باید انتخاب کرد که برارزش‌های انقلاب و اهداف ملت ایران تمرکز داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان همچنین به سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ و اطلاع رسانی اشاره کرد و گفت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در سال ۶۰ سازمان با برکت و پر از معنویت تبلیغات اسلامی را تاسیس کرد.

وی همچنین به روز هفتم تیر سال ۶۰ سالروز بمب گذاری در دفتر حزب جمهوری اسلامی توسط مجاهدین خلق اشاره کرد و گفت: این حادثه منجر به کشته‌شدن ۷۲ نفر از اعضای این حزب شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha