چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
مراسم گرامیداشت شهید رئیسی

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد گفت: مراسم چهلمین روز شهدای خدمت و گرامیداشت شهدای هفتم تیر در سراسر کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج حجت‌الاسلام قدرت‌الله خرم‌روز در جلسه هماهنگی مراسم چهلمین روز شهادت شهدای خدمت و گرامیداشت شهدای هفتم تیر گفت: به فرموده مقام معظم رهبری کار برای مردم و خدمت به مردم از ویژگی‌های شهید رئیسی و همراهانش بود.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد افزود: اخلاص، صداقت، یکرنگی و الفت شهید رئیسی با اقشار مختلف جامعه و صفا و صمیمت و ارتباط با خدا محبوبیت وی را در بین جوامع بشری افزایش داد.

وی ادامه داد: وزیر خارجه شهید ما یک شخصیت برجسته بین‌المللی بود و در راه تقویت سیاست خارجی جمهوری اسلامی تلاش‌های فراوانی کرد.

حجت‌الاسلام خرم‌روز در آستانه اربعین شهدای خدمت و گرامیداشت شهدای مظلوم هفت تیر یاد شهید دکتر بهشتی را گرامی داشت و گفت: دکتر بهشتی در آن دوران مورد هجمه قرار گرفت و زخم زبان‌ها، کم لطفی و بی‌مهری‌هایی در حق ایشان شد و آیت‌الله رئیسی به مانند استاد بزرگوارش شهید بهشتی منش علوی و فاطمی خود را به نمایش گذاشت.

وی بیان کرد: مراسم در خور شانی برای چهلمین روز درگذشت شهدای والامقام خدمت و شهدای حادثه هفت تیر در سراسر استان برگزار شود.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد گفت: برنامه‌های گرامیداشت چهلمین روز شهدای خدمت و شهدای هفت تیر مردمی‌سازی و با رویکرد مردم برگزار شود.

در ادامه حجت‌الاسلام سید جواد خاضع رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیان کرد: مراسم چهلمین روز شهدای خدمت و شهدای هفت تیر روزپنجشنبه در همه نقاط استان برنامه‌ریزی شده است که این مراسم صبح پنجشنبه با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در حسینیه ثارالله برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha