چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
ماموستا سیداحسن حسینی

حوزه/ امام جمعه موقت شهرستان سنندج گفت: مردم کردستان به همراه دیگر هم وطنان‌ با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رای حماسه ای دیگر خواهند آفرید و توطئه‌های دشمن را خنثی خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا سیدحسن حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان سنندج در سخنانی اظهار داشت: جمعه آینده روز سرنوشت سازی برای ملت ایران و این نظام اسلامی می‌باشد.

امام جمعه موقت سنندج در ادامه سخنان خود گفت: مردم کردستان به همراه دیگر هم وطنان‌ با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رای حماسه ای دیگر خواهند آفرید و توطئه‌های دشمن را خنثی خواهند کرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مردم کردستان در همه عرصه های ملی و سیاسی همواره حضور داشته و دارند، تصریح کرد: کسی منکر ضعف مدیریت در دوره‌های مختلف در این استان و دیگر نقاط کشور نبوده و نیست لذا امیدواریم مردم با آگاهی و بصیرت رئیس جمهوری دلسوز و صادق و مردمی و پیگیر انتخاب نمایند.

ماموستا حسینی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک فرا رسیدن هفته قوه قضاییه عنوان کرد: قوه قضاییه همواره نشان داده است که پیگیر مشکلات و معضلات جامعه و از سوی دیگر دلسوز مظلومان می‌باشد.

این عالم اهل سنت در ادامه به خصوصیات انسان‌های متقی و پرهیزکار اشاره کرد و گفت: انسان پرهیزکار و با تقوا همیشه از گناه و معصیت به دور است و در بعد اجتماعی نیز یار و یاور مستضعفین و فقرا می‌باشد.

امام جمعه موقت شهرستان سنندج در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم که سعادت دنیا و آخرت را به دست آوریم باید پیرو کلام خداوند در قرآن کریم و همچنین سیره رسول اکرم باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha