جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ |۲۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 28, 2024
آل هاشم

حوزه/ حجت‌الاسلام زارعی‌پور با بیان ویژگی‌های اخلاقی که در شهید آل هاشم دیده بود گفت: رفتار و کردار این شهید عزیز باید سرلوحه امامان جمعه جوان در سراسر کشور باشد.

حجت‌الاسلام محمد تقی زارعی پور امام‌جمعه شهرستان سرفاریاب از استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه گفت: در سوالات معنوی و اخلاقی که از این شهید عزیز داشتیم و هم در وعده‌های غذایی که با وی همنشین می‌شدیم، ایشان را انسان بسیار خوش برخورد، خوش اخلاق و متواضع دیدیم.

امام جمعه سرفاریاب در بیان یکی از ویژگی‌های بارز اخلاقی شهید حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم تصریح کرد: ایشان انسان بسیار ساده‌زیستی بود و خود را با دیگرانی که مانند بنده طلبه ساده‌ای هستیم یکی می‌دانست؛ این در حالی بود که ایشان نماینده رهبر معظم انقلاب در یکی از استان‌های بزرگ کشور بود و از جایگاه و مسئولیت بزرگی برخوردار بود.

وی در تشریح این ساده‌زیستی ابراز داشت: شهید آل هاشم می‌توانست در اتاق‌های خصوصی استراحت کند، اما در بین ما طلبه‌های جوان می‌نشست و با صمیمت و تواضع مثال زدنی حضور داشت؛ این برای بنده و دوستانی که همراه من بودند درس و الگویی بود.

حجت‌الاسلام زارعی‌پور ادامه داد: این امام جمعه شهید نشان داد می‌توان با هر شرایطی و در اوج جایگاه و مناصب کشوری، با دیگران متواضع بود و در کمال ساده‌زیستی و اخلاص، سرمشقی برای دیگران بود؛ به حتم سیره عملی این شهید عزیز برای ما درسی تا پایان عمر خواهد بود.

امام جمعه سرفاریاب بر سرمشق بودن شهید آل هاشم برای امامان جمعه جوان تأکید کرد و افزود: اخلاص، تواضع و مهربانی با مردم باید سرلوحه رفتار و کردار امامان جمعه در سراسر کشور باشد تا بتوانند به وظیفه خود به نحو احسن عمل کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha