شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ |۲۲ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 29, 2024
انتخابات

حوزه/ سخنران حرم مطهر رضوی گفت: حضور پرشور مردم در این انتخابات، در واقع تکمیل‌کننده حماسه حضور در بدرقه شهید رئیسی و شهدای خدمت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد دکتر حسین عبداللهی‌فر، استاد دانشگاه و کارشناس و تحلیل‌گر مسائل سیاسی، در نشست تخصصی که با حضور جمعی از زائران و مجاوران علاقه‌مند به مسائل سیاسی و اجتماعی در مرکز پاسخگویی به سوالات حرم مطهر رضوی (مدرسه پریزاد) برگزار شد، با اشاره به حضور حماسی مردم در بدرقه پیکر پاک شهید رئیسی و همراهان ایشان، بیان کرد: این حضور پرشور و حماسی، حضور مردم در صحنه انتخابات را نیز تأیید کرد و نشان‌دهنده همراهی مردم با نظام بود و باعث ناامیدی دشمنان کشور و انقلاب شد.

تلاش دشمن برای کمرنگ جلوه دادن حضور مردم

وی بیان کرد: دشمنان قصد دارند اهمیت این حضور پرشور را کمرنگ جلوه دهند و با استفاده از امکان کمیت‌برداری که در انتخابات وجود دارد، می‌خواهند این امر را تکذیب کنند، لذا حضور در انتخابات و پای صندوق رأی به معنای اثبات پشتوانه مردمی نظام است.

این استاد دانشگاه با تأکید بر ضرورت حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم، اظهار کرد: حضور پرشور مردم در این انتخابات، در واقع تکمیل‌کننده حماسه حضور در بدرقه شهید رئیسی و شهدای خدمت است.

وی افزود: حضور در پای صندوق‌های رأی یک امر ضروری است و انتظار می‌رود که آحاد مردم در این انتخابات مشارکت داشته باشند و رئیس جمهور منتخب نیز باید ادامه‌دهنده راه و گفتمان شهید رئیسی باشد.

اصلاح ریل‌گذاری‌های غلط توسط شهید رئیسی

وی ابراز کرد: شهید رئیسی در دوران سه ساله ریاست جمهوری خود، ریل‌گذاری‌های غلطی که در کشور مرسوم بود را عوض کرد.

این استاد دانشگاه خاطرنشان کرد: اگر خداوند کمک کند که ما رئیس جمهوری انتخاب کنیم که بتواند ادامه‌دهنده راه این مرد بزرگ باشد، این ریل‌ها ادامه پیدا خواهد کرد و حتماً مردم از برکات و نتایج این اقدامات بهره‌مند خواهند شد.

این تحلیل‌گر مسائل سیاسی اضافه کرد: یکی از ریل‌گذاری‌های غلطی که شهید رئیسی آن را اصلاح کرد، حذف یارانه از بخش واردات و اختصاص آن به بخش تولید بود که این امر باعث رونق تولید، به ویژه تولید کالاهای اساسی از جمله گندم، در کشور شد.

وی عنوان کرد: یکی دیگر از ریل‌گذاری‌های غلط، افتتاح پروژه‌های مختلف بود که در هر دولتی انجام و بعدها به دلایل مختلفی از جمله کمبود بودجه، پروژه تعطیل می‌شد.

عبداللهی فر افزود: ریل‌گذاری درستی که شهید رئیسی انجام داد، تکمیل پروژه‌های ناتمام قبلی و عدم افتتاح پروژه جدید، قبل از به پایان رسیدن پروژه‌های ناتمام بود.

این کارشناس سیاسی در پایان خاطرنشان کرد: با این اقدام شهید رئیسی، بسیاری از پروژه‌های ناتمام تکمیل و راه‌اندازی شد و بعد از شهادت ایشان نیز باید این روند ادامه داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha