یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
امام جمعه جم

حوزه/ امام جمعه جم ابراز داشت: حضور در انتخابات یک تکلیف است این حق را از خودتان نگیرید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمد محمدی امام جمعه جم امروز در جلسه شورای اداری که با حضور فرماندار، معاونین، بخشداران و جمعی از مسئولین و مدیران دستگاه های اجرایی و اداری در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد گفت: حضور در انتخابات یک تکلیف است این حق را از خودتان نگیرید.

وی بیان داشت: یکی از وظایف شرعی و سیاسی امروزه ما شرکت در انتخابات است، تا با حضور پرشور خود در صحنه انتخابات خاری بر چشم دشمن بوده، علاوه بر آنکه تلاش کنیم تا با انتخابی اصلح پلی برای رفع مشکلات کشور باشیم.

امام جمعه جم بیان داشت: امیدواریم نتیجه این انتخابات، هم از حیث حضور حداکثری و هم از حیث انتخاب اصلح آن چیزی باشد که چشم مردم ما را روشن کند و سعادت، رفاه و خیر دنیا و آخرت آنها را تأمین نماید.

حجت الاسلام محمدی با گرامیداشت اعیاد گذشته ابراز داشت: بحث غدیر یک مناسبت نیست بلکه یک رویداد بزرگ است، غدیر متعلق به انسان هایی است که به منجی عالم بشریت و معاد اعتقاد و اعتماد دارند.

امام جمعه جم گفت: تمام اندیشمندان و متفکران و عالمان دنیای اسلام اعم از شیعه و سنی بر واقعه‌ غدیر باور و ایمان دارند. در اصل غدیر و امامت مشکلی نداریم زیرا مبنا شخصیت امیرالمؤمنین است. غدیر نقطه اشتراک بین همه‌ی مذاهب است.

وی ادامه داد: هیچ خطبه ای کاربردی تر از خطبه غدیر سراغ نداریم، زیرا محور غدیر انسان است و انسان سرگردان را نمی شود رها کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha