یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
المصطفی

حوزه/ حضور مردم در صحنه بالاترین بازدارندگی برای هر کشور و نظامی است، لذا مردم شریف موقعیت کنونی جمهوری اسلامی و وضعیت امروز جهان و خصوصا خاورمیانه را بیش از هر زمان دیگری درک می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین جواد اسماعیل‌نیا معاون امور حوزه‌های علمیه خواهران در گفتگو با خبرگزاری حوزه با بیان این که انتخابات تجلی و نماد مردم‌سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی است، اظهار داشت: هیچ نظام و کشوری به اندازه جمهوری اسلامی همه ارکان خود را بارها و بارها به رأی آحاد مردم نگذاشته و ما در 45 سال گذشته نشان دادیم که جمهوری هستیم به معنای واقعی کلمه و این جمهور مردم‌اند که برای سرنوشت خود تصمیم می گیرند.

وی ادامه داد: حضور مردم در صحنه بالاترین بازدارندگی برای هر کشور و هر نظامی است لذا مردم شریف موقعیت کنونی جمهوری اسلامی و وضعیت امروز جهان و خصوصا خاورمیانه را بیش از هر زمان دیگری درک می کنند.

معاون امور حوزه‌های علمیه خواهران ابراز داشت: حضور پرشور مردم در کارزار انتخابات موجب دفع تهدیدات دشمنان و قدرت بخشیدن به جبهه مقاومت و مسئولین انقلابی جمهوری اسلامی است که در عرصه دیپلماسی و در عرصه های مختلف مدافع حقوق این مردم شریف می باشند.

وی گفت: هرچه رئیس جمهور با پشتوانه رای بیشتری انتخاب شود، قطعا قدرت چانه زنی او برای احقاق حقوق مردم در عرصه بین الملل و نقش آفرینی در تحولات بین المللی پررنگ خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل‌نیا، اظهار کرد: حوزه های علمیه همیشه پیشگام در روشنگری و جهاد تبیین در عرصه های مختلف نظام اسلامی و مردم بوده اند، لذا امروز در عرصه انتخابات نیز با تمام توان در صحنه نقش آفرین و پیشگام در عرصه خدمت رسانی به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشند

وی افزود: ان شاءالله مردم با حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری برگ زرین دیگری در تاریخ پرافتخار ایران اسلامیثبت کنند و رئیس جمهوری انقلابی و مکتبی که ادامه دهنده راه شهید رئیسی باشد انتخاب خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha