یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
ث

حوزه / نماینده ولی فقیه درکاشان به تاثیر بسیار بالای حضور مردم درانتخابات در گسترش روابط با کشورهای خارجی اشاره کرد و افزود: هرچقدر حضور مردم پای صندوق‌های رای بیشترباشد اقتدار جمهوری اسلامی ایران در دنیا بیشترمی شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی عضو خبرگان رهبری، در حاشیه شرکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در آستان مقدس سلطان امیر احمد (ع)در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان ضمن تاکید برحضور پرشور مردم در این دور از انتخابات اظهار داشت: پیامبر اعظم (ص)با این همه عظمتش خداوند متعال می فرماید تایید او با خدا و مردم است.

عضو خبرگان رهبری به تاثیر سرنوشت ساز حضور پرشور مردم در انتخابات اشاره کرد و افزود:ان شاءالله مردم بیایند پای صندوق های رأی، انقلاب، مقام معظم رهبری و شهدا را تایید کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی برلزوم الگوبرداری مردم از معیارهای مقام معظم رهبر ی در انتخاب اصلح اشاره کرد و افزود: شریعت از عمق وجود و قبول داشتن اسلام از مهمترین معیارهای اصلح در انتخابات می باشد.

نماینده ولی فقیه در کاشان به تاثیر بسیار بالای حضور مردم در انتخابات درگسترش روابط با کشورهای خارجی اشاره کرد و افزود: هرچقدر حضور مردم پای صندوق های رای بیشتر باشد اقتدار جمهوری اسلامی ایران در دنیا بیشتر می شود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha