یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
انتخابات همدان

حوزه / امام جمعه همدان گفت: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب، امروز لازم است تا برای آبرو و عزت کشور قدم برداریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی امروز پس از شرکت در انتخابات ریاست جمهوری، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز باید از شهید رئیسی و دیگر شهدای خدمت یاد کنیم.

وی با بیان اینکه امروز چشم بسیاری از دوستان و دشمنان ما در سراسر عالم به این صندوق‌ها و حضور مردم است، گفت: اهمیت انتخابات در ۴۵ سال گذشته به وضوح خودش را نشان داده که هرجا مردم حضور داشته‌اند کار انقلاب، نظام و مردم بهتر پیش رفته و هرجا موفقیتی کسب شده این مرهون حضور مردم بوده است.

وی افزود: اما هر جا مسائل و مشکلاتی پیش آمده و حضور مردم کمرنگ شده، با آسیب‌هایی مواجه شده‌ایم.

وی با بیان اینکه تصمیم‌هایی که توسط رئیس جمهور گرفته می‌شود در زندگی تک تک مردم موثر است، چه کسانی که رأی داده‌اند و چه کسانی که شرکت نخواهند کرد، ابراز کرد: بهتر است امروز با حضور در پای صندوق رأی به کسی که برنامه‌هایش با سلیقه ما همخوانی بیشتری دارد رأی دهیم.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب پس از حضور در انتخابات ریاست جمهوری، یادآور شد: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب، امروز لازم است تا برای آبرو و عزت کشور قدم برداریم.

وی با تأکید بر اینکه کمترین اثر حضور مردم این است که دنیا در تحلیل‌ها و روابط خودش با ما بازخوانی خواهد کرد، اظهار کرد: با توجه به شرایط کشور انتظار بر مشارکت خوب مردم در این انتخابات است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha