چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ |۲۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 3, 2024
انتخابات

حوزه/ استاندار همدان با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران برپایه رای مردم استوار است، گفت: حضور پرشور و گسترده مردم عزیزمان در صحنه انتخابات مایه خوشحالی دوستان و یاس و ناامیدی دشمنان است و این بر کسی پوشیده نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، علیرضا قاسمی فرزاد روز جمعه ۸ تیر ماه سال جاری با حضور در پای صندوق های رای ،پس از انداختن رای خود به صندوق در جمع خبرنگاران، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید جمهور آیت الله رئیسی و همراهان شهیدشان اظهار کرد: حضوری یکپارچه و حداکثری از سوی ملت بزرگ ایران در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم باعث عزت کشورمان خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه مشارکت در انتخابات یک تکلیف شرعی ،دینی و ملی است افزود: همچنان که دیدیم رهبر معظم انقلاب در لحظات اولیه رای گیری پای صندوق های رای حضور یافتند ما نیز به تبعیت از مقام عظمای ولایت در ساعات اولیه در پای صندوق های رای حضور یافتیم.

قاسمی فرزاد یاداور شد: حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای بدین مفهوم است که مردم کشور عزیز ما خواهان تداوم راه امام خمینی(ره) و آرمان های انقلاب اسلامی هستند و با این حضور گسترده این پیام را به جهانیان مخابره می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه حضور حماسی مردم در تقویت بنیه نظام تاثیر گذار است، افزود: قطعا آرای مردم اثربخش است چراکه یک رئیس جمهور وقتی با آرای بیشتر مردم انتخاب شود دولت مقتدری را تشکیل خواهد دارد چرا که پشتوانه آن مردم هستند، بنابراین از مردم تقاضا داریم امروز حضوری پرشور و گسترده بر سر صندوق های رای داشته باشند.

استاندار همدان با اشاره به اینکه هزار و ۳۱۳ شعبه اخذ رای مسئولیت جمع آوری آرای مردم استان همدان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را برعهده دارند، افزود: از این تعداد شعبه اخذ رای ۹۷۲ شعبه ثابت و ۳۴۱ شعبه نیز سیار هستند.

وی یادآور شد: در شهرستان همدان ۳۲۰ شعبه، ملایر ۱۹۸ شعبه، نهاوند ۱۴۹ شعبه، کبودرآهنگ ۱۴۰ شعبه، اسدآباد ۱۰۴ شعبه، بهار ۱۱۷ شعبه، تویسرکان ۱۰۴ شعبه، رزن ۸۲ شعبه، فامنین ۵۲ شعبه، درگزین ۴۴ شعبه اخذ مسئولیت رای گیری از مردم دیار استان همدان را در انتخابات امروز هشتم تیرماه برعهده دارند.


چهار هزار نیروی پلیس، امنیت برگزاری انتخابات را رصد میکنند
استاندار همدان با اشاره به اینکه ۲۰ هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی و دست اندرکار کار برگزاری این دوره از انتخابات ریاست جمهوری را در استان همدان برعهده دارند، تصریح کرد:چهار هزار نیروی پلیس نیز امنیت برگزاری انتخابات در استان همدان را رصد می‌کنند.

وی در پایان گفت: در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری ۴ نامزد براساس حروف الفبا شامل مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی و محمدباقر قالیباف در انتخابات دوره چهاردهم با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت‌.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha