یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
انتخابات

حوزه/ فرمانده انتظامی استان همدان از آماده باش ۸ هزار نفر همکار نیروی انتظامی و سپاه، به منظور حفظ و حراست از صندوق های رای و شعبات خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، سردار سلمان امیری، فرمانده انتظامی استان همدان پیش از ظهر امروز طی حضور پای صندوق رای در یکی از شعب اخذ رای در جمع خبرنگاران با تاکید بر آمادگی کامل نیروهای امنیتی استان به منظور حفظ و حراست از آرای مردم، اظهار کرد: ۸ هزار نیروی پلیس انتظامی و سپاه پاسداران وظیفه برقراری امنیت در روند اجرای انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری را بر عهده دارند.

وی ادامه داد: با اقدامات خوبی که از مدت ها قبل در زمینه برقراری امنیت حوزه های انتخابیه در سطح استان داشتیم و همچنین با توجه به برگزاری جلسات متعدد در این زمینه، به لطف خداوند امروز نیروهای انتظامی در کنار برادران سپاه و بسیج امنیت هزار و ۳۱۳ صندوق رای را با جدیت دنبال می‌کنند.

سردار امیری تاکید کرد: خوشبختانه تا این لحظه از برگزاری انتخابات مشکل خاص امنیتی مشاهده نشده و حوزه های انتخابیه نیز با استقبال خوب مردم مواجه هستند.

وی ادامه داد: گزارش های متعددی از سطح حوزه های انتخابیه داشته ایم که پیش از بازگشایی حوزه ها، مردم در محل اخذ رای حاضر شده بودند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha