یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
انتخابات

استاندار خراسان رضوی گفت: با مشارکت مردمی، ظرفیت‌های مادی و معنوی کشور بیش از پیش فعال می‌شود و رئیس‌جمهور با آرای بالا بهتر می‌تواند خدمت‌رسانی کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی، صبح امروز هشتم تیرماه، در ستاد انتخابات خراسان رضوی، با بیان اینکه آمادگی صددرصدی برای برگزاری انتخابات پرشور را داریم، اظهار کرد: خداوند را شاکریم که با هدف تحقق اهداف انقلاب، بار دیگر این افتخار را داریم که در یک صحنه حساس خدمتگزار مردم باشیم. در استان تمام صندوق‌ها از رأس ساعت ۸ صبح فرآیند اخذ رأی را آغاز کرده‌اند.

وی افزود: اگرچه ما از همان ابتدای برنامه‌ریزی و شروع برنامه‌های انتخاباتی، احساس غم سنگینی داشتیم و هنوز هم خصوصا در بین ما مشهدی‌ها غم بزرگی حاکم است، اما مطمئن بودیم روح مطهر تمام شهدای عزیز ما را یاری می‌دهد. در مدت کوتاه ۵۰ روز باید کار را خاتمه می‌دادیم، اما به برکت خون شهدا و عنایات خداوند و امام رضا(ع)، با حداقل زمان تمام امکانات فراهم شد تا امروز همه مردم پای صندوق حضور یابند.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه ۴۵۶۷ شعبه اخذ رأی در کل استان برپا شده است، بیان کرد: ان‌شاءالله مردم بتوانند با سهولت در شعب حاضر شوند و رأی خود را در صندوق بیندازند.

نظری با تاکید بر لزوم حضور گسترده تمام مردم در انتخابات، بیان کرد: همه تابع ولایت هستیم. مقام معظم رهبری دقایقی پیش فرمودند شرکت در انتخابات اقدامی کاملا خیر است و نباید هیچ تردیدی در آن داشت. با مشارکت مردمی، ظرفیت‌های مادی و معنوی کشور بیش از پیش فعال می‌شوند و رئیس‌جمهور با آرای بالا بهتر می‌تواند خدمت‌رسانی کند. مشارکت مردم خاری بر چشم دشمنان است و من هم از مردم دعوت می‌کنم در همین ساعات اول حضور یابند.

وی با بیان اینکه تاکنون در استان ۶ میلیون و ۱۵۰ هزار تعرفه توزیع شده که به نسبت تعداد واجدین شرایط، رقم مناسبی است، گفت: از عزیزان ما در شورای نگهبان که بر سلامت انتخابات نظارت می‌کنند و با بخش‌های اجرایی همکاری داشتند نیز تشکر کنم.

وی اضافه کرد: طبق قانون تا ساعت ۱۸ بعدازظهر اخذ رأی ادامه پیدا خواهد کرد، از مردم عزیز خواهش می‌کنم که به ساعات پایانی رأی‌دهی خود را منتقل نکنند، زیرا طبق ارزیابی‌های انجام‌شده، استقبال گسترده خواهد بود و در ساعات پایانی ازدحام خواهیم داشت.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: شکر خدا در ساعات اولیه شروع اخذ رأی مردم بابصیرت خود، حضور گسترده‌ای در شعب اخذ رأی داشتند و طبق سخنان حضرت انقلاب این یک اقدام سراسر خیر است و مصداق کامل سبقت در خیرات است.

نظری گفت: مردم ما در طول سالیان جمهوری اسلامی بارها در این میدان‌ها حضور پیدا کرده‌اند، امروز هم یکی از روزهای سرنوشت‌ساز است تا انشالله با انتخاب اصلح، بهترین فرد را انتخاب کنند.

همچنین محسن داوری، فرماندار مشهد با حضور در همین شعبه، رأی خود را به صندوق انداخت و در گفت‌وگو با خبرنگاران اعلام کرد که در مشهد تعداد ۳ میلیون تعرفه توزیع شده است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha