یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
سرلشکر صفوی

حوزه/ مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: در یک برآورد استراتژیک، آمریکا و ناتو در برابر محور مقاومت شکست خوردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، سرلشکر صفوی درباره ادعای برخی مقامات رژیم صهیونیستی مبنی بر جنگ فراگیر با حزب‌الله لبنان اظهار داشت: غرب به رهبری آمریکا و ناتو پشتیبان اصلی صهیونیست‌ها هستند و فرماندهی سیاسی، نظامی، اقتصادی و حتی رسانه‌ای نبرد چندین ماهه با غزه را بر عهده دارند. آنها به کشتار و زخمی کردن بیش از ۱۲۰ هزار نفر از مردم مظلوم منطقه مبادرت کرده‌اند. در یک برآورد استراتژیک آنها در برابر محور مقاومت از حزب‌الله لبنان، انصارالله یمن، مقاومت سوریه، مقاومت عراق و گروه‌های مقاومت فلسطین شکست خوردند و نتانیاهو به هیچ‌یک از اهداف خود دست پیدا نکرده است.

مشاور عالی فرمانده کل قوا با اشاره به اهداف اعلامیِ نتانیاهو مبنی بر تصرف غزه، نابودی حماس و آزادی اسرای صهیونیست افزود: جبهه مقاومت معادله قدرت را چه در شمال سرزمین‌های اشغالی و چه در جنوب آن تغییر داد. انصارالله یمن توانست بر تنگه باب‌المندب و دریای سرخ کاملاً مسلط شود و ناوگان نظامی و تجاری آمریکا، انگلیس و حامیان صهیونیست‌ها را در تیررس انواع موشک‌ها و پهپادهای خود قرار دهد.

سرلشکر صفوی با تأکید بر اینکه انصارالله یمن معادله قدرت را در تنگه باب‌المندب تغییر داده است، گفت: آثار شکست‌های صهیونیست‌ها حتی در افکار عمومی ملت‌ها کاملاً مشخص است و امروز مردم در ۵۰ ایالت آمریکا، اروپا و کشورهای اسلامی علیه سیاست‌های دولت‌های خود و به نفع مردم فلسطین، پایان دادن جنگ غزه و جلوگیری از کشتار ضد بشری تظاهرات‌های گسترده‌ای برپا می‌کنند.

مشاور عالی فرمانده کل قوا با بیان اینکه بیش از ۵۰ درصد شهدای فلسطینی را کودکان، زنان و سال‌خوردگان تشکیل می‌دهند، یادآور شد: این قساوت صهیونیست‌های جنایتکار چیزی نیست که رسانه‌های جهان آن را بتوانند مخفی کنند.

سرلشکر صفوی بزرگترین اشتباه استراتژیک غرب را تأسیس رژیم جعلی صهیونیستی در سرزمین فلسطین دانست و گفت: اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها و به طور خاص انگلیس مرتکب این «لکه‌گذاری» شدند؛ این در حالی است که قطعاً صهیونیست‌ها در منطقه جایی ندارند.

مشاور عالی فرمانده کل قوا با بیان اینکه موجودیت صهیونیست‌ها کاملاً از بین رفته است، افزود: این موجود نامشروع نمی‌تواند دوام و استمرار داشته باشد و همان‌گونه که رهبر انقلاب طی سال‌های اخیر فرمودند، این رژیم جعلی و کودک‌کش ۲۵ سال آینده را نخواهد دید.

سرلشکر صفوی با تأکید بر اینکه عملیات‌های طوفان‌الاقصی و وعده صادق معادله قدرت را در منطقه غرب آسیا کاملاً به نفع جبهه مقاومت و ایران اسلامی تغییر داده است، عنوان کرد: خاورمیانه اسلامی با محوریت جبهه مقاومت و ایران اسلامی در حال شکل‌گیری و علائم آن کاملاً هویداست.

مشاور عالی فرمانده کل قوا با بیان اینکه مردم جهان کاملاً به جنایت‌گری‌های رژیم صهیونیستی پی برده‌اند و آنها دیگر نمی‌توانند مظلوم‌نمایی کنند، اضافه کرد: از سال ۲۰۰۶ به بعد ورق برگشته و سرنوشت رژیم صهیونیستی در مسیر افول و شکست قرار گرفته است؛ همچنین به اعتراف اندیمشندان صهیونیست، این رژیم دیگر صلابت لازم برای دوام و بقا را ندارد.

سرلشکر صفوی با اشاره به وعده‌های الهی در قرآن و احادیث مبنی بر نابودی رژیم صهیونیستی تأکید کرد: رژیم صهیونیستی قطعاً از بین خواهد رفت و فلسطین به دامن اسلام بازخواهدگشت.

مشاور عالی فرمانده کل قوا خاطرنشان کرد: نشانه‌های افول و نابودی رژیم تروریست، کودک‌کش، نژادپرست، دیکتاتور و اشغالگر صهیونیستی برای همه مردم جهان آشکار شده است و پیشنهاد می‌کنم که صهیونیست‌ها به کشورهای اصلی خود بازگردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha