سه‌شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳ |۲۵ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 2, 2024
تبلیغ

حوزه / دوره‌ها و کارگاه‌های توانمندسازی دانشی و مهارتی ویژه ماه محرم‌الحرام، به صورت مجازی(آفلاین) از سوی معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان(مدیریت تبلیغ) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان و دفتر تبلیغات اسلامی خراسان، در آستانه فرا رسیدن ماه محرم الحرام دوره‌ها و کارگاه‌های توانمندسازی دانشی و مهارتی را ویژه طلاب و مبلغان خواهر و برادر سراسر کشور به صورت مجازی(آفلاین) برگزار می‌کند.

دین فطری ویژه نوجوانان، شیوه شناسی جذب و اقناع مخاطب، روش برداشت محتوای تبلیغی از قرآن، تبلیغ چهره به چهره، روش سخنرانی دینی، فن رثاء مقتل شناسی و اصول و فنون روضه خوانی، روش شناسی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با رویکرد قرآنی، معیار شناسی خانواده قرآنی، مهارت شناسی حل تعارض همسران، اخلاق حرفه‌ای تبلیغ دین و تکنیک‌ها و مهارت‌های جهاد تبیین از سرفصل‌های این دوره‌ها می‌باشد.

همچنین اعطای گواهی آموزشی معتبر، بهره‌مندی از اساتید متخصص و اولویت در اعزام‌های عمومی و تخصصی از امتیازات این دوره اعلام شده است.

متقاضیان تا ۲۱ تیرماه فرصت دارند جهت ثبت‌نام به سامانه آموزشی (lms۲) به نشانی https://tabliqkh.lms۲.hozehkh.com/products/?categories=۱۵۳۵ پورتال طلاب، سایر، لینک‌های مفید، سامانه آموزش مجازی مبلغان) مراجعه نمایند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۵۱۳۲۰۰۸۴۰۲ تماس بگیرند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha