سه‌شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳ |۲۵ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 2, 2024
دولت آباد

حوزه/ نشست بصیرتی «حضور میدانی "نوبت ما"» در مدرسه علمیه حضرت نرجس خاتون (س) شاهین شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اصفهان، نشست بصیرتی با موضوع «حضور میدانی "نوبت ما"»، با سخنرانی خانم لیلا سادات داودی، استاد حوزه علمیه خواهران استان اصفهان، با حضور طلاب، اساتید و کارکنان مدرسه علمیه حضرت نرجس خاتون(س) شاهین شهر برگزار شد.

خانم داودی در این نشست با تأکید بر اهمیت انتخابات پیش رو، به نقش کلیدی مبلغین و فعالان فرهنگی در جلب مشارکت حداکثری مردم اشاره کرد.

وی با بیان اینکه در این روزهای حساس، حضور میدانی مبلغین در صحنه مشارکت سیاسی جامعه برای کمک به انتخاب اصلح و افزایش بصیرت آحاد مردم ضروری‌تر از همیشه است"، اظهار داشت: تشکیلاتی کردن فعالیت‌ها و تداوم تبلیغات چهره به چهره تا آخرین ساعات رأی‌گیری یک ضرورت است.

داودی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه "ما می‌توانیم با حضور حداکثری در انتخابات، دشمن را ناامید و جبهه حق را تقویت کنیم"، خاطرنشان کرد: هیچ چیز به اندازه یادآوری رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدا در دوران دفاع مقدس نمی‌تواند روحیه امید و انگیزه را در ما زنده کند، شهدای ما با ایمان و توکل بر خدا، در سخت‌ترین شرایط از خاک میهن خود دفاع کردند و امروز ما نیز باید با الگوگیری از آنان، در جبهه انتخابات حاضر شویم و با رای خود، آینده کشور را رقم بزنیم.

در ادامه این نشست، گزارشی از عملکرد کارگروه‌های مختلف انتخاباتی، شامل کارگروه چهره به چهره، کارگروه سالمندان، کارگروه مالی و مطالباتی، کارگروه ارسال پیامک، کارگروه انتشار محتوا در فضای مجازی، کارگروه حمل و نقل، کارگروه فضای عمومی و پویش رأی دسته‌جمعی ارائه شد.

داودی در پایان این نشست، با تأکید بر ضرورت توسل و دعا به امام زمان(عج) در تمام مراحل فعالیت‌های انتخاباتی، از طلاب و مبلغین خواست تا با حضور حماسی و آگاهانه خود در انتخابات، زمینه‌های تحقق "نوبت ما" و طلوع خورشید دولت کریمه را فراهم کنند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha