سه‌شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳ |۲۵ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 2, 2024
تصاویر / نشست مدیران و اساتید حوزه علمیه همدان با موضوع انتخابات

حوزه / مدیر حوزه علمیه استان همدان گفت: تریبون‌داران و افرادی که صدای‌شان در جامعه شنیده می‌شود، برای تبیین مزیت‌های حضور حداکثری در انتخابات و البته تهدیدهای مشارکت کمرنگ در انتخابات تلاش کنند. ‌

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، نشست مدیران، اساتید و کادر حوزه علمیه استان همدان به همراه ائمه جماعات و مبلغین، در خصوص تحلیل انتخابات ریاست جمهوری در مرحله اول و حضور حداکثری و انتخاب اصلح در مدرسه علمیه آیت الله آخوند(ره) برگزار شد.

آیت الله موسوی اصفهانی در این نشست با تأکید بر اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات، اظهار داشت: این روزها چشم جهانیان به مردم ایران و صندوق‌های رأی است.

وی افزود: مشارکت پرشور در انتخابات ضمن آنکه زمینه ساز قوام و عزت جمهوری اسلامی است، دشمنان را مأیوس و دوستان انقلاب را امیدوار می‌کند.

مدیر حوزه علمیه استان همدان، با اشاره به برگزاری انتخابات دور دوم ریاست جمهوری در جمعه آینده، گفت: نخبگان و تریبون‌داران و همچنین رسانه‌ها باید برای افکارعمومی جامعه، اهمیت این حضور را به نحو احسن تبیین کنند.

وی با تأکید بر اینکه در این روزها طلاب و مبلغان بیش از پیش باید وارد میدان تبیین شوند و در این راه گام برداند، ابراز کرد: از مسائلی که رهبر معظم انقلاب نیز بر آن تأکید داشتند، لزوم فراخوان نخبگان و قشرهای تأثیرگذار اجتماعی به‌منظور تشویق مردم به شرکت در انتخابات بود.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری، تصریح کرد: لازم است تا تریبون‌داران و افرادی که صدای‌شان در جامعه شنیده می‌شود، برای تبیین مزیت‌های حضور حداکثری در انتخابات و البته تهدیدهای مشارکت کمرنگ در انتخابات تلاش کنند. ‌

وی با بیان اینکه در کنار حضور پرشور و مشارکت حداکثری انتخاب اصلح نیز از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: رهبر معظم انقلاب در این روزها به خوبی معیارهای انتخاب اصلح را برای مردم بیان کردند، بنابراین امروز مبلغان ما باید با استفاده از فرمایشات مقام معظم رهبری به تبیین آن در بین مردم بپردازند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha