دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ |۱۵ محرم ۱۴۴۶ | Jul 22, 2024
حسینی واعظ مدیر حوزه علمیه خواهران گلستان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان گلستان در پیامی اساتید، کارکنان و طلاب مدارس علمیه خواهران استان گلستان را جهت مشارکت گسترده و پرشور در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گرگان، خانم سیده نفیسه حسینی واعظ مدیر حوزه علمیه خواهران استان گلستان در پیامی اساتید، کارکنان و طلاب مدارس علمیه خواهران استان گلستان را جهت مشارکت گسترده و پرشور در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم دعوت کرد.

متن پیام خانم سیده نفیسه حسینی واعظ بدین شرح است:

یکی از ارکان مهم مردم سالاری دینی، انتخابات و حضور مردم برای تعیین سرنوشت خود است، بر این اساس، حضور آگاهانه و پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی ضمن رقم زدن آینده کشور، حاکی از آن است که ملت ایران پویاست و به سرنوشت کشورش علاقه دارد و در حقیقت این مشارکت رأی به نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی است که این برای کشور ارزش و اهمیت بالایی دارد، همانطور که امام بزرگوار(ره) فرمودند: «بدانید که انتخابات از اموری است که در سرنوشت شما و در سرنوشت ما نقش مهم دارد و بالاترین نقش است و این انتخابات است که همه امور کشور را چه در داخل و چه در خارج باید بگذراند». (صحیفه امام، ج ۱۸، ص ۴۰۳)

بی‌تردید مشارکت پرشور و حداکثری مردم در صحنه‌های مختلف از جمله حضور در پای صندوق‌های رأی، نظام اسلامی ما را از گزند آسیب‌های داخلی و خارجی مصون می‌دارد، به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) : «انتخابات می‌تواند برای کشور و ملت ما یک وسیله‌ مصونیت و یک نمودار اقتدار باشد و ملت و نظام اجرایی کشور را در مقابله‌ با چالش‌های گوناگون جهانی، از گذشته مستحکم‌تر کند». (بیانات در دیدار مردم کرمان، ۲/۱۱/۱۳۸۴) و دشمن باید بداند که مردم دست از انقلاب، آرمان‌های آن و یاری مجاهدان واقعی بر نمی‌دارند.

این دوره از انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری از شرایط ویژه‌تری برخوردار بوده و تاکید مردم عزیزمان بر امتداد خدمت صادقانه و متعهدانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی است که راهکار عبور از بحران‌ها و مشکلات، حضور پرشور و گسترده در پای صندوق‌های رأی است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید رئیسی رئیس جمهور فقید و شهدای خدمت، از عموم هم میهنان به ویژه طلاب و مسئولان حوزه‌ علمیه خواهران استان گلستان دعوت می‌کنم تا در راستای لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب، بار دیگر در انتخاباتی که نشانه جمهوریت این نظام و مردم سالاری دینی است، حضوری پرشور داشته و رئیس جمهور اصلح خود را انتخاب نمایند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha