دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ |۱۵ محرم ۱۴۴۶ | Jul 22, 2024
آرم مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

حوزه/ هیئت‌رئیسه مجمع عمومی جامعه مدرسین همگان را بر ادای این وظیفه انقلابی سیاسی دعوت کرده و از جناب آقای دکتر سعید جلیلی دانشمند مجاهد و مخلص، سرباز ولایت، کارآزموده میدان‌های بین‌المللی، یار و همسنگر شهید خدمت و استمراربخش مدیریت موفق آیت‌الله شهید رئیسی اعلام حمایت می کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن بیانیه مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری و اعلام حمایت از دکتر سعیدجلیلی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِیعًا وَلَا تَفَرَّقُوا

دین اسلام و شریعت محمدی صلی‌الله علیه و آله به‌واسطه وحدت و تلاش محقق وجهان گستر شد.
انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در سایه وحدت امت و امام ره موفق به ریشه‌کنی طاغوت و استقرار حکومت دین مدارانه و ولایت محور شد.
و با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی از گردنه‌های سخت عبور و به ثبات بیشتر و استقرار و عزت و اقتدار رسید و توانست با اجرای عملیات وعده صادق سیلی محکمی به‌صورت صهیونیست غاصب و رژیم کودکش اسرائیل زده و ضربه هولناک و مرگباری بر هیمنه شیطان بزرگ و استکبار وارد سازد. در این مقطع با سقوط بالگرد ریاست جمهوری عزیز که منجر به شهادت آیت‌الله رئیسی وهمراهان شد ملت غیور و خستگی‌ناپذیر ایران را در غمی بزرگ فرو برد.
مراتب قدرشناسی ملت ایران و حماسه باشکوه تشییع‌جنازه از خادم الرضا و دیگر همراهان موجب بهت جهانیان شد.
حال که ملت ایران وفق قانون اساسی باید در روز ‌۱۵ تیرماه جایگزین آن سرباز ولایت را انتخاب کنند
توقع آن است که در میدان انتخاب تکمیل‌کننده حماسه تشییع و۸ تیرماه باشد و با تأسی به مشخصه‌های انتخاب اصلح که در بیان مقام معظم رهبری تبیین شده است حضوری دشمن‌شکن ‌و انتخابی را رقم بزنیم که استمراربخش اقتدار بین‌المللی و آرامش‌بخش مردم و تأمین‌کننده منافع ملی و در جهت شکوفایی و حل مشکلات اقتصادی و بهبود معیشت مردم عزیز ایران و تقویت جبهه مقاومت در جهت نیل به پیروزی‌های بیشتر و کمک‌کننده به نابودی اسرائیل و افول استکبار و شیطان بزرگ باشد.و این مهم بافاصله گذاری بین ملت و دور کردن و کنار گذاردن روحیات انفعالی غرب گرایانه و دیپلماسی التماسی همان‌طور که امام راحل عظیم الشان و مقام معظم رهبری مدظله‌العالی فرموده‌اند با انتخاب شخصی رئیسی گونه، معتقد حقیقی به اسلام عزیز و انقلاب، مجاهد، فداکار، خستگی‌ناپذیر و دشمن‌ستیز میسر است.حال که در مرحله حساس دوره دوم قرار داریم
هیئت‌رئیسه مجمع عمومی جامعه مدرسین همگان را بر ادای این وظیفه انقلابی سیاسی دعوت کرده و از جناب آقای دکتر سعید جلیلی دانشمند مجاهد و مخلص، سرباز ولایت، کارآزموده میدان‌های بین‌المللی، یار و همسنگر شهید خدمت و استمراربخش مدیریت موفق آیت‌الله شهید رئیسی اعلام حمایت میکند.
امید است باخلق این حماسه و انتخاب، موجبات شادی دوستان انقلاب در سطح منطقه و یأس دشمنان نظام درسطح جهان را فراهم آوریم. آمین یاری العالمین
والسلام علی عبادالله الصالحین

۱۴۰۳/۴/۱۰
مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha