چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ |۲۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 3, 2024
کد خبر: 1167879
۱۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۰
معاون

حوزه/ معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: معلمان نقش آفرینان جهاد تبیین هستند و باید با تبلیغ مردم را به حضور در پای صندوق‌های رأی دعوت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام پورثانی معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش، امروز در همایش جهاد تبیین که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و نام شهید جمهور، اظهار داشت: شهید رئیسی چه در تولیت آستان قدس، چه در قوه قضائیه و چه در دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به آموزش و پرورش داشت و همواره بر نقش تربیت دینی معلمان در مدارس تاکید داشت.

وی با بیان اینکه معلمان پرچمداران و نقش آفرینان جهاد تبیین هستند، افزود: معلمان با تبلیغ مستمر، هدفمند و گسترده می‌توانند در دعوت مردم به پای صندوق‌های رأی رسالت خود را در عرصه جهاد تبیین انجام دهند.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش، با بیان اینکه معلمان رسالت سنگینی همچون تربیت نیروهای مومن و در تراز اهداف انقلاب اسلامی بر عهده دارند، خاطرنشان کرد: رسالت معلمان در تبلیغ و تبیین اهداف جهاد تبیین، رسالتی عظیم است و باید برکات مشارکت حداکثری و شاخصه‌های انتخاب اصلح در انتخابات را برای مردم تبیین و تشریح کنند.

حجت الاسلام پورثانی، یادآور شد: طرح رتبه بندی معلمان سال‌ها در دولت‌های قبل از دولت سیزدهم خاک خورد و با اراده شهید جمهور و در دولت سیزدهم، به سرانجام رسید.

وی به ضرورت حضور حداکثری مردم به ویژه جوانان پای صندوق‌های رأی در ۱۵ تیر اشاره کرد و گفت: معلمان نقش به‌سزایی در دعوت حداکثری و انتخاب اصلح دارند که باید به میدان بیایند و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha