جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ |۲۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 5, 2024
انتخابات

حوزه / امام جمعه بیرجند با حضور در شعبه سیار شماره یک در دفتر امام جمعه بیرجند رأی خود را به صندوق انداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی امروز جمعه در دقایق اولیه شروع رأی گیری با حضور در شعبه سیار شماره یک در دفتر امام جمعه بیرجند رأی خود را به صندوق انداخت.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه موضوع انتخاب در زندگی انسان به عنوان مسئله اصولی در انسان شناسی و دین شناسی مطرح است، اظهار داشت: خواسته‌های انسان محدودیت ندارد و از این بی نهایت، انسان فقط حق دارد یکی را در آن لحظه انتخاب کند.

وی با اشاره به اینکه همه موضوعات براساس انتخاب انسان است و آن ویژگی خلقت انسان می‌باشد، افزود: انسان فقط حق یک انتخاب دارد و هویت و شخصیت و ارزش او براساس نوع انتخاب او است.

امام جمعه بیرجند، با بیان اینکه انتخابات یک نوع آزمایش برای انسان است، یادآور شد: انتخابات یکی از اهم انتخاب‌ها برای سرنوشت خود، جامعه و سرنوشت جامعه است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه انتخاب براساس عقل و علم باید باشد و اگر کسی پا روی فطرت خود بگذارد در هر مشکل و عوارضی که پیش آید شریک است، اظهار کرد: چنانچه انتخاب براساس علم و آگاهی نباشد، افرادی که به کاندیدای مورد نظر خود رأی می‌دهند، بعداً در مشکلاتی که پیش می‌آید سهیم هستند.

وی گفت: خراسان جنوبی با فرهنگ متعالی مردم، همواره در سطح ایران از نظر کمیت و شرکت در انتخابات‌ها بالاترین را در سطح کشور دارند و البته علاوه بر حضور، کیفیت انتخاب هم مهم است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha