شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ |۲۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 6, 2024
کد خبر: 1168428
۱۵ تیر ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۶
انتخابات

حوزه/ رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: با توجه به تبلیغات و مناظرات خوبی که صورت گرفت، میزان مشارکت از مرحله اول بیشتر بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین رضا زرندی ۱۵ تیر با حضور در استودیو انتخابات اظهار کرد: امروز جمعه مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری را در استان آغاز کردیم.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با اشاره به اینکه امیدواریم با حضور پرشور مردم، میزان مشارکت نسبت‌ به دور اول بیشتر و فردا رئیس‌جمهور با مشارکت بالای آرا انتخاب شود، ابراز کرد: با توجه به تبلیغات و مناظرات خوبی که صورت گرفت، میزان مشارکت از مرحله اول بیشتر بود

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه گزارش قابل توجهی از تخلفات انتخاباتی در دوره قبل وجود نداشت و همه قوانین را رعایت کردند، تصریح کرد: یکی از مواردی که به عنوان تخلف انتخاباتی محسوب می‌شود، اعلام نتایج زودهنگام است. بر این اساس؛ برای رسیدگی به این تخلف، کمیته‌هایی وجود دارد که رصد می‌کنند و اگر تخلفی انجام شود، برخورد می‌شود. باید گفت؛ مرحله اول، این تخلف را مشاهده نکردیم و تنها موارد جزئی تذکر داده شد تا جلوگیری شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha