یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ |۳۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 7, 2024
سخنرانی امام جمعه خلخال

حوزه/ حجت الاسلام قدسی امام جمعه خلخال گفت: اگر چنانچه اولیا به وقت خود و به اندازه کافی برای تربیت فرزندان خود فرصت می‌گذاشتند امروزه با مشکل جدی تضاد فکری و اخلاقی اولیا با فرزندان مواجه نمی‌شدیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اردبیل، حجت الاسلام سید رضا قدسی امروز در همایش سبک زندگی اسلامی با رویکرد طب اسلامی سنتی گفت: با وجود همه تلاش‌هایی که در امر تربیت صحیح فرزندان در جامعه امروزی صورت می‌گیرد، متأسفانه فرزندان امروزی جامعه با پا گذاشتن به سن تکلیف از زندگی سبک مورد استفاده و دلخواه اولیای خود فاصله می‌گیرند.

امام جمعه خلخال با بیان اینکه در ارتباط با فرزندان و همچنین تربیت فرزندان امروزی جامعه چندان موفق نبوده‌ایم اظهار داشت: اگر چنانچه اولیا به وقت خود و به اندازه کافی برای تربیت فرزندان خود فرصت می‌گذاشتند امروزه با مشکل جدی تضاد فکری و اخلاقی و اولیا با فرزندان مواجه نمی‌شدیم.

حجت الاسلام قدسی اظهار داشت: امروزه پرداختن به مسائل مادی، جای معنویات را گرفته و بسیاری از خانواده‌ها به جای تقویت مهر و محبت در بنیان خانواده بیشتر به مسائل مادی خانواده پرداخته و این موضوع آنها را از مسائل معنوی و تربیت صحیح فرزندان دور می‌کند.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha