دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ |۱ محرم ۱۴۴۶ | Jul 8, 2024
حجت الاسلام حمزه پیش قدم

حوزه/ حجت الاسلام حمزه پیش قدم، برنامه‌های هفته احیاء امر به معروف و نهی از منکر را در استان کهگیلویه و بویراحمد تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت‌الاسلام حمزه پیشقدم دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد امروز در نشست خبری هفته عفاف و حجاب در جمع خبرنگاران با اشاره به حماسه حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری برای رئیس جمهور منتخب آرزوی موفقیت کرد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر به تشریح برنامه‌های هفته احیاء امر به معروف و نهی از منکر اشاره و عنوان کرد: ۴۰ برنامه در این هفته برگزار می‌شود.

وی از برگزاری گردهمایی زنان زینبی و عاشورایی در هفته احیاء امر به معروف و نهی از منکر خبر داد و اظهار کرد: به همت سپاه، استانداری و گروه‌های مردمی و با توجه به تقارن هفته احیاء امر به معروف و نهی از منکر با هفته حجاب و عفاف این گردهمایی برگزار می‌شود.

این مسئول، دیدار با خانواده شهدای امر به معروف و نشست با واعظان و مبلغان برای ترویج این فریضه الهی به وسیله منبر و روضه را از دیگر برنامه‌های هفته احیاء دانست و گفت: گفتمان حجاب و عفاف باید در سطح ادارات استان ترویج داده شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha