دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ |۱ محرم ۱۴۴۶ | Jul 8, 2024
سالاری مکی

حوزه/ حجت الاسلام سالاری مکی گفت: در دهه اول ماه محرم یک هزار و ۳۰۰ نفر مبلغ اعم از انفرادی و گروهی در شهرها، بخش ها و روستاهای خراسان جنوبی به فعالیت تبلیغی می پردازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خراسان جنوبی، حجت الاسلام حجت سالاری مکی مدیرکل تبلیغات اسلامی این استان اظهار داشت: به مناسبت فرارسیدن ماه محرم و آغاز دهه اول، برنامه های مختلف مذهبی و بصیرتی در سطح استان اجرا می شود.

وی در خصوص برنامه های دهه اول محرم گفت: برنامه های تبلیغی مبلغین در دهه محرم در سطح استان شامل برگزاری نماز جماعت، تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین، برگزاری مراسم سوگواری و عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و سخنرانی در خصوص سیره و روش اهل بیت علیهم السلام به ویژه امام حسین و امام سجاد و امام باقر علیه السلام است.

حجت الاسلام سالاری مکی در ادامه عنوان کرد: از دیگر برنامه ها می توان به پرداختن به درس صبوری و بردباری از حضرت زینب(س)، تبیین جایگاه ولایت و نقش ولی فقیه در جامعه، امیدآفرینی و تشکر و قدردانی از حضور در انتخابات اشاره کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: طی این دهه مبلغین به بحث حجاب و عفاف و حمایت از طرح نور، فرهنگ ایثار و شهادت، احیای امر به معروف ونهی از منکر ، بصیرت بخشی و آگاهی به جامعه خواهند پرداخت.

وی در ادامه گفت: از دیگر برنامه های مبلغین در استان تاکید بر لزوم جایگاه مادری و افزایش جمعیت، اقتصاد مقاومتی، تحکیم خانواده و کاهش مصرف انرژی خواهد بود.

حجت الاسلام سالاری مکی با اشاره به تعداد مبلغین در استان طی دهه اول ماه محرم عنوان کرد: در دهه اول ماه محرم یک هزار و ۳۰۰ نفر مبلغ اعم از انفرادی و گروهی در شهرها، بخشها وروستاهای خراسان جنوبی به فعالیت تبلیغی می پردازند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha