سه‌شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۳ |۲ محرم ۱۴۴۶ | Jul 9, 2024
پیام استانداریزد

حوزه/ استاندار یزد به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و اجرای پویش نذر حسینی با شعار هر هیئت آزادی یک زندانی در پیامی از هیئات مذخبی برای پیوستن به این پویش دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، مهران فاطمی استاندار یزد به مناسبت ماه محرم در پیامی به هیئات مذهبی از آنان خواست تا به پویش نذر حسینی برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد بپیوندند.

متن پیام به شرح زیر است:

بی شک یکی از مهم ترین فرهنگ های جاری در مکتب عاشورای حسینی، “حریت و آزادگی” است و نام مبارک حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و قیام عاشورا با واژه ” آزادی و آزادگی” پیوندی ناگسستنی دارد.

ایجاد پویش نذر حسینی، در راستای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمدی در ماه محرم، اقدامی مبتنی بر همین فرهنگ اصیل و ریشه دار حسینی است که خانواده های بسیاری را با آزادی عزیزانشان شاد و فرزندان آنان را با امیدی دوباره روبرو می سازد.

این اقدام پسندیده که با شعار “هر هیات؛ آزادی یک زندانی” همراه شده است در حقیقت اقدامی عملی در راستای ترویج فرهنگ حسینی بوده و ان شاء الله به عنوان حرکتی خیرمندانه در راستای تکمیل اجر عزاداری های سوگواران حسینی مورد قبول درگاه حق قرار خواهد گرفت.

هر اقدامی در راستای ترویج این پویش خیرخواهانه، که شادی و نشاط را به خانواده عزیز این زندانیان اهدا خواهد کرد، گامی ارزشمند است که می تواند کانون یک خانواده را گرم و به چشم انتظاری فرزندان بسیاری در بازگشت به آغوش پدر و مادر خویش پایان می دهد.

اینجانب با آرزوی قبولی عزاداری همگان در ایام سوگواری شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفای ایشان، از تمامی هیئت های عزاداری استان یزد، این حسینیه باشکوه ایران، دعوت می نمایم با مشارکت در این پویش ارزشمند، راه را برای تحقق اهداف آن که اهدافی عمیقا انسان دوستانه و نیک اندیشانه است فراهم نموده و عزاداری های خویش را به فرهنگ عملی عاشورای حسینی زینت دهند.

توفیق روز افزون همگان را از درگاه حضرت دوست مسئلت می نمایم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha