دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ |۱ محرم ۱۴۴۶ | Jul 8, 2024
تبریز

حوزه/ مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی از برگزاری همایش "من قاسم امروزم" در تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تبریز، علی بینش مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی با اشاره به برگزاری همایش "من قاسم امروزم" در تبریز، اظهار داشت: این همایش با حضور کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها روز سه شنبه ۱۹ تیر ماه در محوطه مجتمع فرهنگی هنری کانون تبریز برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه آئین‌های مربوط به ایام سوگواری سرور سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در قالب برنامه‌های متنوع و متعدد فرهنگی هنری از ابتدای ماه محرم در مراکز کانون استان در حال برگزاری است، گفت: این فعالیت‌ها با شعار "به یاد حسین تابستانتو بساز" در سراسر کشور از جمله در شهرهای مختلف آذربایجان شرقی اجرا می‌شود.

بینش ابراز کرد: تبیین فرهنگ عاشورایی و فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی کودکان و نوجوانان با فلسفه نهضت عاشورا و شهادت حضرت امام حسین(ع) و یاران باوفای ایشان از مهمترین اهداف این برنامه‌ها است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی اعلام کرد: امروز ۱۸ تیر که با عنوان (روز ملی ادبیات کودک و نوجوان) نام گذاری شده، عضویت در مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رایگان است.

بینش با اشاره به اینکه کودکان و نوجوانان عضو کانون در تمام طول سال می‌توانند از فعالیت‌ها و برنامه‌های این مراکز بهره‌مند شوند، اظهار کرد: امانت کتاب، کتاب‌خوانی، قصه‌گویی، هنرهای نمایشی، ساخت فیلم و پویانمایی، شرکت در جشنواره‌ها، مهرواره‌ها، فراخوان‌ها و رویدادهای فرهنگی، هنری و ادبی از جمله فعالیت‌هایی است که اعضای کانون از آن بهره‌مند می‌شوند.

گفتنی است همه کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به فعالیت‌های فرهنگی‌هنری کانون، امروز می‌توانند با مراجعه به سامانه ثبت‌نام مراکز کانون به نشانی https://kpf.ir/ یا مراجعه به مراکز فرهنگی‌هنری به‌صورت رایگان عضو مراکز کانون شده و از خدمات فرهنگی این مجموعه بهره‌مند شوند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha