چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۳ |۳ محرم ۱۴۴۶ | Jul 10, 2024
سرهنگ هادی بادینلو، معاون فرهنگی هنری سپاه قم

حوزه/معاون فرهنگی هنری سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) گفت: امروزه بسیاری از هیئت های ما به سلاح شور و شعور مسلح هستند و ان شاء الله این مسیر را تا ظهور امام زمان(عج) ادامه خواهند داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، سرهنگ هادی بادینلو، معاون فرهنگی هنری سپاه قم با حضور در جمع عزاداران حسینی هیئت خادم الرضا(ع) قم در گفت وگو با خبرنگاران با عرض تسلیت ایام عزاداری امام حسین(ع) اظهار کرد: چند روز پیش در جمع دوستانم در مجموعه فرهنگی بسیج عرض می کردم که دشمنان ما بویژه در عرصه رسانه و جنگ نرم هجمه های بسیاری دارند تا انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی را از مسیر خودش خارج کنند.

وی افزود: آن ها به قول خودشان برای ۵۰ سال بعد برنامه ریزی کرده بودند تا با نسل جوان ۵۰ سال بعد در مقابل آرمان‌های حضرت سیدالشهدا(ع) و امام خمینی(ره) بایستند اما یکی از دلایلی که این‌ها موفق نشدند و تا امروز همه سرمایه‌گذاری‌ها و تمام طرح‌هایشان ابتر مانده، همین عَلَم و هیئت حضرت سیدالشهدا است.

معاون فرهنگی هنری سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) ادامه داد: یعنی این هیئت ها و این برنامه های عزدارای که حول محور امام حسین(ع) ۱۴۰۰ سال است در جریان است، هر سال تازه‌تر و قوی تر از گذشته این روحیه ظلم ستیزی و این روحیه دشمن ستیزی را در قلب و جان ملت ایران و حتی تمام شیعیان و مظلومان عالم زنده می‌کند.

وی اضافه کرد: دشمنی که با طرح و رسانه شیطانی خود همه دنیا را در تحت اختیار و سیطره اش قرار داده، وقتی جوان ما به هیئت عزاداری می آید و به سینه می زند و قطره اشکی از چشمانش جاری می شود و محتوای ناب را از وعاظ دریافت می کند، تیرش به سنگ خورده است.

بادینلو اظهارکرد: این برکت برگرفته از روحیه ظلم ستیزی حضرت سید الشهدا(ع) و هدف ایشان از قیام است که فرمودند «من برای احیای دین جدم قیام کردم».

وی بیان داشت: جوانانی که امروز در هیئت معظم خادم الرضا(ع) قم به سر و سینه می‌زنند همان جوانانی هستند که در هشت سال دفاع مقدس ما زیارت عاشورا می‌خواندند و روضه سیدالشهدا می گرفتند و سینه خودشان را مقابل تیر و ترکش دشمنان قرار می‌دادند تا ذره ای از خاک این ملت و این مملکت و این وطن را به بیگانه ندهند.

معاون فرهنگی هنری سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) گفت: امروز همین روح دارد در هیئت ها تبلور پیدا می کند و انشاءالله هیئت‌های ما هیئت‌هایی باشند که هم شور و هم شعور رو در کنار هم داشته باشند و بحمدالله همین هم هست.

وی عنوان داشت: امروزه بسیاری از هیئت های ما به همین سلاح شور و شعور مسلح هستند و ان شاء الله این مسیر را تا ظهور امام زمان(عج) ادامه خواهند داد زیرا هدف این است که درس بگیریم و برای سربازی ایشان آماده شویم.

بادینلو در پایان خاطرنشان کرد: سال هاست دشمنان اعتراف می کنند که «شیعه پرنده‌ای است که افق پروازش خیلی بالاتر از تیرهای ماست و پرنده‌ای است که دو بال دارد، یک بال سبز و یک بال سرخ، بال سبز این پرنده مهدویت و عدالت‌خواهی و بال سرخ او، شهادت‌طلبی است که ریشه در کربلا دارد و این دو بال شیعه را فنا ناپذیر کرده است و این پرنده زرهی به نام ولایت پذیری به تن دارد که با آن زره قدرتش دوچندان می‌شود».

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha