چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ |۱۰ محرم ۱۴۴۶ | Jul 17, 2024
حجت الاسلام عدیده

حوزه/ حجت الاسلام عدیده گفت: یکی از عوامل اصلی اضطراب در انسان، دوری از معنویت و غرق شدن در مادیات است و انسان می تواند از طریق نماز، به آرامش عمیقی دست یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام محمد عدیده، رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش امروز چهارشنبه ۲۰ تیرماه در مراسم عزاداری چهارم محرم در جمع فرماندهان و کارکنان منطقه با بیان اینکه آرامش درونی از مهم ترین دستاوردهای نمازگزاران حقیقی است، اظهار کرد: هنگامی که انسان در مقابل عظمت خداوند متعال قرار می گیرد، غمی در دل او راه نمی یابد و آرامشی بی نظیر وجودش را فرا می گیرد.

وی ارتباط با خداوند را عامل اصلی رهایی از اضطراب و تشویش دانست و افزود: یکی از عوامل اصلی اضطراب در انسان، دوری از معنویت و غرق شدن در مادیات است و انسان می تواند از طریق نماز، به آرامش عمیقی دست یابد.

حجت الاسلام عدیده تصریح کرد: احساس امنیت و اتکاء به قدرت لایزال، از دیگر ثمرات نماز است که در کاهش اضطراب و ایجاد آرامش درونی تأثیر بسزایی دارد.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش با اشاره به اینکه نماز موجب ارتقاء اخلاق و فضائل انسانی می شود، خاطرنشان کرد: نماز، انسان را به انجام کارهای نیک و پرهیز از گناه تشویق می کند و انجام این فریضه الهی، موجب تقویت صفات نیکو و اخلاق حسنه در انسان می شود.

در ادامه این مراسم، مداحان به ذکر مصیبت و عزاداری سیدالشهدا(ع) پرداختند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha