یکشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۳ |۱۹ صفر ۱۴۴۶ | Aug 25, 2024
حجت الاسلام و المسلمین صفایی بوشهری  امام جمعه بوشهر

حوزه/ امام جمعه بوشهر با اشاره به موارد بیان شده در قرآن گفت: در قیامت هیچ گروهی ایمن نیست مگر آن‌ها که از خدا ترسان بودند و در محضر او خلاف نکردند، بنابراین سبک زندگی حسینی در کنار عزاداری‌ها باید مورد توجه قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر امروز در جلسه درس اخلاق در جمع کارکنان نیروی انتظامی استان با تشکر از نیروی انتظامی به جهت تامین امنیت انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: پیامبر گرامی اسلام رحمة للعالمین است و در روز قیامت تنها یک شکایت از امت خود دارد و آن اینکه قرآن را در گوشه‌ای در طاقچه قرار داده و آن را مبنای زندگی خود قرار نداده‌اند.

وی با اشاره به احادیث مختلف در خصوص قرآن، افزود: قرآن را هم پیشران و هم پیشاهنگ خود قرار دهید و برنامه‌ریزی زندگی را بر اساس قرآن بنا کنید چرا که قرآن شما را به جایی هدایت می‌کند که والاترین و استوارترین است.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری گفت: قرآن نازل شده تا مردم را از ظلمت‌ها نجات داده به نور برساند و یک جهان‌بینی و جهان‌شناسی کامل پیش روی ما قرار دهد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به علت ثواب خواندن قرآن، بیان داشت: ثواب خواندن قرآن به دلیل فهمیدن، ایمان آوردن و عمل کردن است و علاوه بر این، شخصیت معرفتی و رفتاری ما را مشخص می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تشکر از فرماندهی فراجا در فضای ملی و استانی، گفت: نیروی انتظامی تنها نیروی امنیتی ما است که با مردم مستقیماً ارتباط دارد بنابراین هر مقدار که نیروی انتظامی در تراز مکتب اسلام باشد موفق‌تر خواهیم بود.

امام جمعه بوشهر با اشاره به موارد بیان شده در قرآن ادامه داد: در قیامت هیچ گروهی ایمن نیست مگر آن‌ها که از خدا ترسان بودند و در محضر او خلاف نکردند، بنابراین سبک زندگی حسینی در کنار عزاداری‌ها باید مورد توجه قرار بگیرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha