پنجشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۳ |۴ محرم ۱۴۴۶ | Jul 11, 2024
تبریز

حوزه/ حجت الاسلام نستوهی گفت: فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر عامل پیشرفت جامعه اسلامی است و دقیقا بی تفاوتی و عدم اجرای اصل هشتم قانون اساسی باعث افزایش خسران در جامعه اسلامی می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام نستوهی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان آذربایجان شرقی، به‌مناسبت فرارسیدن سالروز ۲۱ تیر ماه سالروز عفاف و حجاب در جمع کارکنان تیپ۲۵نیرومخصوص واکنش سریع، اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی یک قانون و اصل مترقی است.

وی افزود: اصلاح جامعه اسلامی در گرو همین تبیین امر به معروف و نهی از منکر است، در سیره عملی اهل بیت(ع)، امر به معروف و نهی از منکر به معنای مسئول بودن همه در برابر هم است و گرنه همه در گناه هم شریک هستند.

حجت الاسلام نستوهی اضافه کرد: طبق اصل هشتم قانون اساسی، مردم از دعوت به خیر برخوردار هستند، فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر عامل پیشرفت جامعه اسلامی است و دقیقا بی تفاوتی و عدم اجرای اصل هشتم قانون اساسی باعث افزایش خسران در جامعه اسلامی می‌شود.

وی ادامه داد: هدف اصلی دشمن در بحث امر به معروف و نهی از منکر از بین بردن بنیان خانواده و کشف حجاب و پدیده بی‌حجابی هم از عمده‌ترین برنامه‌ریزی‌های دشمنان برای خانواده و نظام خانواده است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha