چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ |۱۰ محرم ۱۴۴۶ | Jul 17, 2024
دیدار جانشین فراجا با آیت الله ناصری

حوزه/ جانشین فرمانده کل انتظامی گفت: در استان یزد بخش زیادی از جرائم کنترل شده است و در وقوع جرم، وضعیت کاهشی را شاهد هستیم و کشفیات نیز افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، آیت الله ناصری پیش از ظهر امروز در دیدار با سردار قاسم رضایی جانشین کل انتظامی کشور اظهار داشت: کارکنان پلیس بسیار زحمت می‌کشند و انتخابات را با امنیت کامل برگزار کردند.

وی، تصریح کرد: خداوند پشتیبان ماموران پلیس است و ما در یزد از عملکرد پلیس و سردار بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان رضایت داریم.

در این دیدار، سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده کل انتظامی کشور بیان کرد: استان یزد از استان‌های امن کشور است، البته یزد با توجه به شرایط جغرافیایی که در مسیر کویر قرار دارد دارای معضلات خاص خود است.

سردار رضایی ادامه داد: در استان یزد بخش زیادی از جرائم کنترل شده است و در وقوع جرم، وضعیت کاهشی را شاهد هستیم و کشفیات نیز افزایش داشته است.

وی، تصریح کرد: در خصوص سرقت، سلاح، حضور اتباع بیگانه غیر مجاز و در مسیر بودن ترانزیت مواد مخدر باید تدابیر ویژه‌ای اندیشیده شود که تدابیر خاصی را نیز در این خصوص خواهیم داشت.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha