چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ |۱۰ محرم ۱۴۴۶ | Jul 17, 2024
حجت الاسلام والمسلمین ابوذر صانعی

حوزه/ دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد از تشکیل ۹۰ شورای امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه های دولتی استان و ثبت ۱۸ گروه جهادی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوذر صانعی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد امروز در نشست فعالان امر به معروف و نهی از منکر استان یزد که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان یزد همزمان با سالروز واقعه خونین ۲۱ تیر برگزار شد، اظهار داشت: در ۱۸ عرصه تخصصی گروه‌های جهادی امر به معروف و نهی از منکر در ستاد کشور ثبت شده است و تشکل‌ها به صورت مجازی، مجوز را دریافت کردند.

وی با اشاره به ساماندهی شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه‌ها، بیان کرد: تاکنون قریب به ۹۰ شورا در دستگاه‌ها ثبت شده است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد، مهم ترین رسالت این ستاد را جذب و ساماندهی گروه‌های مردمی بیان کرد و افزود: آموزش و ظرفیت سازی از دیگر رسالت‌های این نهاد است که در این زمینه آموزش به صورت ملی و استانی ارائه می شود.

صانعی، به مطالبه‌گری بر اساس ضوابط و قانون اشاره و حمایت قضائی براساس قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر را از دیگر رسالت‌های این ستاد دانست.

وی تصریح کرد: در تمامی شهرستان‌ها شعبه حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر راه اندازی شده است.

در پایان این نشست از نرم افزار هوشمند مطالبه گری «سو» رونمایی شد.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha