دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ |۱۵ محرم ۱۴۴۶ | Jul 22, 2024
امام جمعه پارسیان

حوزه / حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل نیا گفت: مجالس عزای حسینی نمونه کاملی از شعائر الله است که در آن مردم به یاد خدا می‌افتند، به اصلاح نفس می‌پردازند و ولایت و امامت که روح حاکم بر همه دیگر شعائر است تبلیغ و تبیین می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین جواد اسماعیل نیا امام جمعه پارسیان ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه در مصلای امام خامنه ای شهرستان اظهار کرد: در تفسیر آیه ۳۲ سوره حج، مجالس عزای حسینی نمونه کاملی از شعائر الله است که در آن مردم به یاد خدا می‌افتند، به اصلاح نفس می‌پردازند و ولایت و امامت که روح حاکم بر همه دیگر شعائر است تبلیغ و تبیین می شود.

وی سالروز تاسیس شورای نگهبان را گرامی داشت و ضمن خدا قوت به افرادی که در دفتر نظارت شورای نگهبان شهرستان فعالیت می‌کنند آن شورا را نگهبان و امین نظام اسلامی شمرد.

رئیس شورای فرهنگ عموم شهرستان پارسیان به مقام اسرا و مفقودین ادای احترام کرد و ضمن تسلیت سالروز شهادت امام سجاد علیه السلام به نقش بی‌بدیل ایشان در حفظ و تقویت مکتب اهل بیت در سال‌های سخت بعد از عاشورا اشاره کرد و از مردم خواست صحیفه سجادیه که به زبور آل محمد معروف است در مساجد و منازل خوانده شود و از این گنج بی‌پایان بیشتر استفاده نمایند.

حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل نیا به گرمای هوا و بالا رفتن مصرف برق اشاره نمود و گفت:ضروری است برای پیشگیری از قطعی برق و نیفتادن در اسراف و تبذیر که حرام الهی است همه خانواده‌ها و ادارات نسبت به صرفه جویی در مصرف برق و خاموش کردن کولرهای اضافی اقدام نمایند.

وی به انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و ضمن گرامی‌داشت یاد شهید جمهور آیت الله رئیسی گفت:حدود ۵۵ میلیون رای در دو جمعه پیاپی رای به نظام اسلامی و رای به ولایت فقیه بود و برنده اصلی انتخابات مردم شریف هستند.ایرانیان یک بار دیگر مردم سالاری دینی را به رخ جهانیان کشاندند.

وی در پایان افزود:برای رئیس جمهور منتخب آرزوی موفقیت داریم،امیدوارم با عمل کردن به فرمایشات رهبر معظم انقلاب استفاده از تجارب و اندیشه‌های دلسوزان نظام در مسیر خدمت خالصانه به مردم گام بردارند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha