سه‌شنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۳ |۹ محرم ۱۴۴۶ | Jul 16, 2024
ه

جوزف/ حجت الاسلام و المسلمین  اسماعیل نیا در خطبه دوم سالروز تاسیس شورای نگهبان را گرامی داشت و ضمن عرض خدا قوت به مردم شریفی که در دفتر نظارت شورای نگهبان شهرستان فعالیت می‌کنند آن شورا را نگهبان و امین نظام اسلامی شمرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین جواد اسماعیل نیا امام جمعه شهرستان پارسیان درخطبه اول نماز جمعه این هفته پارسیان، به تفسیر آیه ۳۲ سوره حج پرداخت و بیان داشت:مجالس عزای حسینی نمونه کاملی از شعائر الله است که در آن مردم به یاد خدا می‌افتند، به اصلاح نفس می‌پردازند و ولایت و امامت که روح حاکم بر همه دیگر شعائر است تبلیغ و تبیین می شود.ضروریست مردم مومن ضمن پرشورتر برگزار کردن مجالس تاسوعا و عاشورا سیره اباعبدالله را پیشه خود سازند.

وی در خطبه دوم سالروز تاسیس شورای نگهبان را گرامی داشت و ضمن عرض خدا قوت به مردم شریفی که در دفتر نظارت شورای نگهبان شهرستان فعالیت می‌کنند آن شورا را نگهبان و امین نظام اسلامی شمرد.

رئیس شورای فرهنگ عموم شهرستان پارسیان به مقام اسرا و مفقودین ادای احترام کرد و ضمن تسلیت سالروز شهادت امام سجادعلیه السلام به نقش بی‌بدیل ایشان در حفظ و تقویت مکتب اهل بیت در سال‌های سخت بعد از عاشورا اشاره کرد و از مردم خواست صحیفه سجادیه که به زبور آل محمد معروف است در مساجد و منازل خوانده شود و از این گنج بی‌پایان بیشتر استفاده نمایند.

امام جمعه شهرستان به گرمای هوا و بالا رفتن مصرف برق اشاره نمود و گفت:ضروری است برای پیشگیری از قطعی برق و نیفتادن در اسراف و تبذیر که حرام الهی است همه خانواده‌ها و ادارات نسبت به صرفه جویی در مصرف برق و خاموش کردن کولرهای اضافی اقدام نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل نیا به انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و ضمن گرامی‌داشت یاد شهید جمهور آیت الله رئیسی گفت:حدود ۵۵ میلیون رای در دو جمعه پیاپی رای به نظام اسلامی و رای به ولایت فقیه بود و برنده اصلی انتخابات مردم شریف هستند.
ایرانیان یک بار دیگر مردم سالاری دینی را به رخ جهانیان کشاندند.

وی در پایان افزود:برای رئیس جمهور منتخب آرزوی موفقیت داریم،امیدوارم با عمل کردن به فرمایشات رهبر معظم انقلاب استفاده از تجارب و اندیشه‌های دلسوزان نظام در مسیر خدمت خالصانه به مردم گام بردارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha