دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ |۱۵ محرم ۱۴۴۶ | Jul 22, 2024
امام جمعه شبانکاره

حوزه/ امام جمعه شبانکاره گفت: حضور جوانان بخش شبانکاره در مراسمات امام حسین(ع) نشان از باور دینی و اعتقاد قلبی مردم ولایتمدار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمد پردل امروز در دیدار مبلغین و روحانیون بخش شبانکاره ضمن تسلیت ایام جانگداز شهادت امام حسین علیه السلام و یاران باوفای ایشان از حضور ارزشمند علما و روحانیون عزیز در منطقه شبانکاره تشکر و قدردانی کرد و گفت: مردم عزیز، شهید پرور و ولایتمدار بخش شبانکاره از دیرباز عاشق اهل بیت علیهم السلام بوده اند.

وی افزود: امسال شور و شوق مردم عزیز و عزادار امام حسین علیه السلام در بخش شبانکاره بیشتر و باشکوه تر از سال های گذشته است.

امام جمعه شبانکاره ابراز داشت: حضور جوانان عزیز در مراسمات عزاداری و سینه زنی، هیئات مذهبی، روضه های خانگی و برپایی موکب های متعدد در این هوای گرم و طاقت فرسا نشان از باور دینی و اعتقاد قلبی مردم ولایتمدار بخش شبانکاره است.

حجت الاسلام پردل بیان داشت: علاوه بر مراسم عزاداری در سطح شهر در روستاهای بخش مردم عزیز و عاشقان آل الله با برگزاری مراسمات عزاداری و روضه خوانی عشق و ارادت خود را به سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام نشان دادند.

به گزارش حوزه، در ادامه علما و روحانیون به نکته نظرات خود در خصوص برگزاری مراسمات عزاداری در روستا های بخش پرداختند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha