سه‌شنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۳ |۹ محرم ۱۴۴۶ | Jul 16, 2024
کد خبر: 1170380
۲۵ تیر ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۴
تصاویر/ برگزاری مراسم عزاداری دهه اول محرم در هیئت احرارالحسین ارومیه

حوزه/ با این که شهرک گلشهر ارومیه سالهاست مسجد ندارد و این امر به یک مطالبه عمومی تبدیل شده، اما هیئت احرارالحسین این شهرستان با آماده سازی محوطه‌ای شور و شعور حسینی را برپا کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، منطقه گلشهر ارومیه تا بند با بیش از ۱۰ هزار خانوار، یکی از مکان‌هایی است که در آن هنوز مسجدی بنا نشده و این مسئله بارها از خبرگزاری حوزه نیز منعکس شده و در تریبون نماز جمعه ارومیه هم بیش از این از سوی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی مطالبه شده و جای تعجب و انتظار از نهادهای مرتبط است که گلشهر با آن مسکن‌های مهر انبوه هنوز به مسجدی متبرک نشده، هرچند تاکنون اقداماتی برای مکان یابی احداث مسجد صورت گرفته ولی به نتیجه‌ای نرسیده است.

موضوع فوق، دغدغه‌ای برای هیئت احرار الحسین(ع) ارومیه شد تا نسبت به برپایی حسینیه عزاداری امام حسین(ع) با همراهی اهالی محل اقدام کند تا شهروندان آن منطقه برای مراسم عزاداری با طیب خاطر حضور یابند و خلاء عدم وجود مسجد، مشکلی برای مردم ایجاد نکند.

گفتنی است این حسینیه به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه و هیئت احرار الحسین این شهرستان به صورت سیار دایر شده و هر شب میزبان عزاداران اباعبدالله الحسین، با استقبال مردمی و قرائت زیارت عاشورا، سخنرانی و عزاداری در منطقه گلشهر ارومیه می‌باشد.

انتهای خبر. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha