سه‌شنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۳ |۹ محرم ۱۴۴۶ | Jul 16, 2024
1

حوزه/ مشاور فرمانده نیروی قدس سپاه تصریح کرد: بی شک معلمان عاشورایی هدایتگر مردم جامعه در مسیر دین و انقلاب هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از استان مرکزی، سردار عبدالفتاح اهوازیان، طی سخنانی در دومین سوگواره و یادواره معلمان عاشورایی که در سالن همایش‌های بیت قدیمی حضرت امام خمینی (ره) خمین برگزار شد، با بیان این که تبعیت از راه و سیره امام حسین(ع) لازمه سعادت دنیا و آخرت است، اظهار داشت: چنانچه در میان مادران شهدای محور مقاومت در لبنان، مادر شهید نصرانی داریم به این دلیل است که معلمان توانستند حرکت مقاومت و راه امام حسین (ع) را به زیبایی تدریس کنند.

وی افزود: با توجه به جنگ ترکیبی دشمن و هدف قرار دادن نسل جوان انقلاب اکنون نیاز است که معلمان باید هدایتگر انقلاب و جامعه باشند و معلمان عاشورایی بی شک در همین راستا گام برمی دارند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بخشی از جامعه، امام خمینی (ره)، انقلاب، شهدا و جنگ را درک نکرده‌اند، گفت: در زمان جنگ تحمیلی بیشتر رزمندگان اهل قرآن و نماز شب بودند، اما جوانان با بصیرت این مرز و بوم بااینکه آن فضا را درک نکرده‌اند، در نشست‌های گرامیداشت شهدا حضور پررنگی دارند که این مهم گواه می‌دهد که عملکرد یک شهید به‌عنوان یک آموزگار در جامعه بسیار تأثیرگذار بوده است.

مشاور فرمانده نیروی قدس سپاه همچنین تأکید کرد: مقام معظم رهبری بیش از سه سال است که فرمود مکتب شهید سلیمانی باید در جامعه به عنوان الگو مطرح باشد اما عملکرد برخی دستگاه‌های کشور در ترویج فرهنگ مکتب شهید سلیمانی رضایت‌بخش نیست.

وی بیان داشت: چنانچه در یادواره‌های شهدا این مهم را روشنگری نکنیم، برخی از جوانان نظام اسلامی گمراه می‌شوند که انتظار است این امر مورد توجه ویژه قرار گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha