جمعه ۲۹ تیر ۱۴۰۳ |۱۲ محرم ۱۴۴۶ | Jul 19, 2024
تصاویر/ اقامه نماز جمعه شهرستان پارس آباد

حوزه/ حجت الاسلام باقری بنابی گفت: رئیس جمهور منتخب کابینه خود را با افراد مؤمن و انقلابی و از نیروی جوان تشکیل دهد که با ارزش‌های انقلاب و مقام معظم رهبری زاویه نداشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اردبیل، حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان پارس آباد که در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد، ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار داشت: تقوای الهی زمینه سعادت دنیا و آخرت است و دستیابی به سعادت واقعی در رعایت تقوای الهی است.

وی خاطرنشان کرد: رئیس جمهور منتخب کابینه خود را با افراد مؤمن و انقلابی و از نیروی جوان تشکیل دهد که با ارزش‌های انقلاب و مقام معظم رهبری زاویه نداشته باشند.

وی ضمن تشکر و قدردانی از عزاداران و عوامل برگزاری مراسم عزاداری حسینی، گفت: امام حسین(ع) و مکتب عاشورا بهترین سرمایه برای هدایت نسل جوان و مهمترین سپری است که می‌تواند فرزندان ما را در آینده محافظت کند.

حجت‌ الاسلام باقری بنابی ادامه داد: برگزاری ایستگاه‌های صلواتی متعددی در سرتاسر شهرستان به صورت خودجوش توسط نوجوانان و جوانان به عشق اباعبدالله(ع) را شاهد بودیم که لازم است از همه آنها تشکر و قدردانی کنم.

امام جمعه شهرستان پارس آباد، با اشاره به اینکه حجاب و عفاف باعث حفظ کرامت و ارزش زنان و مردان در جامعه می‌شود، ابراز کرد: حجاب و عفاف یکی از ضروریات دین مقدس اسلام و عاملی برای تقویت و تحکیم بنیان خانواده و همچنین باعث وقار مردان و زنان است.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha