جمعه ۲۹ تیر ۱۴۰۳ |۱۲ محرم ۱۴۴۶ | Jul 19, 2024
نماز جمعه

حوزه/ امام جمعه موقت جم گفت: شایسته سالاری و تعهد و تخصص، اولویت و راهبرد انتصابات در دولت چهاردهم باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام حاج عباس فتحی امام جمعه موقت جم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تسلیت ایام غم انگیز شهادت سید الشهداء و یاران باوفایش و همچنین حزن و ماتم و اسارت آل الله، از همه‌ی کسانی که در برپایی مراسمات و یا در هر زمینه‌ای و یا گوشه ای از مجالس عزاداری باعث رونق، مؤثر و یا نقشی ایفا کردند تشکر کرد و گفت: عزت و آبرو و سعادت انسان موحد در گرو رعایت تقوای الهی است.

وی افزود: عزت از آن خداست، خوف و خدا ترسی سبب عزت و تعالی و تکامل انسان مؤمن می شود.

حجت الاسلام فتحی یکی از عوامل دینداری و تقویت دین را اقامه نماز دانست و افزود: نماز ستون و اصل و اساس دین است، روایت داریم که اگر نماز قبول شد سایر اعمال نیز پذیرفته خواهد شد.

امام جمعه موقت جم بیان داشت: حیات طیبه انسان بستگی به نماز دارد و توجه به نماز سبب رشد و تکامل و سعادت دنیا و آخرت خواهد شد. در اهمیت نماز همین بس که امام حسین علیه السلام شب عاشورا را ویژه ساعتی به عبادت پروردگار گذراند و نماز ظهر عاشورا را از جهاد و پیکار با کافران برتر دانست.

وی با گرامیداشت سالروز تأسیس شورای نگهبان گفت: لازم می‌دانم از حضور پرشور مردم در انتخابات و از برگزار کنندگان و ستادهای انتخاباتی و عوامل اجرایی و نظارتی و بویژه شورای نگهبان شهرستان تشکر کنم.

حجت الاسلام فتحی ادامه داد: مسئولین دغدغه مردم و پیگیر مشکلات و رفع موانع باشند، عاقبت بخیری در گرو تلاش بیشتر و خدمت بهتر و عمل صادقانه است و قطعاً رضایت خدا و مردم در پی خواهد داشت.

امام جمعه موقت جم در خصوص راهبرد انتصابات بیان داشت: اولویت و راهبرد انتصابات در دولت چهاردهم بر اساس شایسته سالاری و تعهد و تخصص افراد بهمراه باشد.

وی در ادامه روز بزرگداشت آیت الله سید ابوالقاسم کاشانی را گرامی داشت و گفت: انصافاً نقش آفرینی روحانیت در پیروزی نهضت اسلامی غیر قابل انکار است، یکی از اقدامات ماندگار و تاریخی و انقلابی ایشان در حمایت آشکار از آیت الله دکتر مصدق بود.

حجت الاسلام فتحی با گرامیداشت سالروز تأسیس اداره بهزیستی و با تشکر از برپایی میز خدمت در مصلی گفت: آنچه تا حالا شاهد بوده ایم این اداره و کمیته امداد در کنار هم در راستای جامعه هدف خود، خدمات گسترده ای ارائه می دهند و در جهت حل مشکلات نیازمندان و حمایت مادی و معنوی از افراد تحت پوشش و مددجویان خود از هیچ تلاش و کوششی کوتاهی دریغ ننموده اند و پاداش و اجر آنان نزد خداوند متعال محفوظ است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha