شنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۳ |۱۳ محرم ۱۴۴۶ | Jul 20, 2024
ایلام

حوزه/ استاندار ایلام تصریح کرد: بی شک هماهنگی و انسجام مدیریتی، لازمه خدمت رسانی مطلوب به زوار اربعین است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ایلام، حسن بهرام‌نیا طی سخنانی در نشست ستاد اربعین این استان با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: با توجه به گرمای شدید امسال، از امروز هر کس وظیفه خود را به درستی انجام دهد تا خدمات‌دهی به زوار در بالاترین حد باشد.

رئیس ستاد اربعین استان ایلام افزود: این کمیته‌ها باید از روز شنبه در محل کار حضور یابند و بیشترین فعالیت را داشته باشند تا مشکلی در خدمات‌دهی به زوار نداشته باشیم.

وی همچنین گفت: امسال هر شهرستان یک ستاد معین اربعین دارد و لذا همه مدیران کل، در ستاد اربعین مستقر خواهند شد و یاری‌گر فرماندار در خدمات‌دهی به زوار خواهند بود.

رئیس ستاد اربعین استان ایلام در ادامه با تاکید بر این‌که اینکه میانگین کلی نمره مدیران استان خوب بود، بیان داشت: فرماندهی میدان اربعین، واحد است و به دلیل این‌که امورات بسیار زیاد است باید تصمیم‌گیری‌ها هم واحد باشد.

وی اضافه کرد: سامانه جامع مدیریت راهپیمایی پارکینگ برای «شفاف‌سازی هزینه پارکینگ» و «مدیریت هوشمند» یک الگوی مناسب برای استان‌های زائرپذیر خواهد بود و در صورت راه‌اندازی این سامانه هیچ‌گونه وجهی از هیچ راننده‌ای دریافت نمی‌شود. شنبه ۶ مردادماه این سامانه به‌صورت آزمایشی وارد مدار می‌شود.

استاندار ایلام در خاتمه ابراز داشت: گذشته از سامانه جامع مدیریت پارکینگ، نرم‌افزار اجرایی سامانه جامع مدیریت مواکب، نرم افزار اجرایی سامانه جامع مدیریت مواکب، مدیریت انبار و مانیتورینگ زنده از جمله نرم‌افزارهای بسیار خوب در اربعین است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha